عبدالکریم رستمی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: باید با ارزش نهادن به افتخارآفرینی دانش آموزان، شور و نشاط را در بین نسل جوان و نوجوان افزایش دهیم.
وی اظهار کرد: موفقیت در عرصه های ورزشی بویژه درمیادین آسیایی و جهانی نیاز به تلاش های زیادی دارد لذا درخشیدن در عرصه های بین المللی حاصل توکل به خدا ، تلاش و برنامه ریزی است.
وی با تجلیل از نقش خانواده در کسب افتخارات ملی نونهالان ، نوجوانان و جوانان ایرانی اظهار داشت:آموزش وپرورش نیز خانه دوم دانش آموزان است لذا ما نیز همانند خانواده های ورزشکاران از افتخار آفرینی دانش آموزان در عرصه های قرآنی ، علمی ، ورزشی ، مهارتی ، پژوهشی ،فرهنگی و هنری بر خود می بالیم.
رستمی تصریح کرد: به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی در میادین ورزشی و علمی جهان اوج وعظمت ایران عزیز است که این مهم باعث تکریم حاضرین به پرچم کشورمان می شود.
وی اضافه کرد: باعث افتخار است که دانش آموزان نوجوانی مانند پارسا محمودی و مهدی حاج موسایی در این مرز و بوم با عزم راسخ ،قله های رفیع افتخار را فتح و موجب اعتلای نام ایران اسلامی در جهان می شوند.
وی یاد آور شد: در دیدار معلمان با خانواده این دو دانش آموز قهرمان ، پارسا محمودی و مهدی حاج موسایی مدال آوران طلایی تکواندو آسیا ،گزارشی از مسابقات آسیایی و مسابقات پیش روی خود را بیان کردند.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج ادامه داد: پارسا محمودی و مهدی حاج موسایی از دانش آموز دبیرستان دوره اول شهید مطهری و رشد نو هستند که در مسابقات آسیایی ویتنام موفق به کسب مدال طلا در این مسابقات شدند.
رستمی افزود:شرکت در مسابقات جهانی مصر از برنامه آتی این تکواندو کاران نوجوان البرزی است.
در این آئین هدیه ای به رسم یاد بود به این دانش آموزان نخبه ورزشی اهداء شد.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر ** انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.