به گزارش ایرنا، سرپرست فرمانداری ویژه میناب در آیین نمادین نواختن زنگ مهر در مدرسه دخترانه شاهد شهید ضرغام قاسمی گفت: تربیت نسل آینده ساز ایران اسلامی در سایه ارزش های انقلاب اسلامی ضروری است.
محمد احمدی افزود: آینده ایران اسلامی در دستان دانش آموزانی است که باید در کنار علم اندوزی، معنویت را سرلوحه خود قرار دهند.
وی تربیت صحیح دانش آموزان را در تحقق اهداف جامعه اسلامی ضروری خواند و اظهار داشت: آموزش مهارت های زندگی و خلاقیت آفرینی از نکات مهمی است که باید در مدارس به آن پرداخته شود.
سرپرست فرمانداری ویژه میناب با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت والدین برای کیفی سازی تعلیم و تربیت افزود: دولت تدبیر و امید توجه و یژه ای به آموزش وپرورش دارد و موفقیت آموزش و پرورش منوط به همراهی و مشارکت والدین و دانش آموزان است.
احمدی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس به نقش نوجوانان و جوانان در دوران جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: اعتقاد و ایمان قشر نوجوان و جوان در دوران جنگ تحمیلی موجب حماسه آفرینی و پیروزی ماندگار در این دوران شد.
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میناب ازدانش آموزان خواست با تلاش جدی، مطالعه و بررسی اهداف دشمنان، مسیر واقعی زندگی را پیدا کنند و برای سعادت خود و جامعه گام بردارند.
غلامرضا سالاری میری افزود: بیش از 50 هزار دانش آموز در 450 آموزشگاه سال تحصیلی جدید در شهرستان آغاز می کنند .
در این آئین از مادر شهید ضرغام قاسمی نیز تجلیل شد.
7194/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.