به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم که روز یکشنبه به صورت متمرکز در دبیرستان صدیقه کبری گنبدکاووس برگزار شد، مدیر آموزش و پرورش این شهرستان گفت: امسال دانش آموزان در 518 مدرسه دولتی و غیر دولتی مشغول تحصیل می شوند.
فرج الله رزاقی افزود: برای سال تحصیلی جدید دو هزار و 225 کلاس درس آماده و افزون برای پنج هزار فرهنگی اعم از مدیر، معاون و معلم سازماندهی شدند.
به گزارش ایرنا، فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز در این مراسم با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت: مدرسه مکانی مقدس و ظرفیت بزرگی برای رشد، توسعه و سازندگی و نیز رشد فضایل اخلاقی و انسانی در جامعه است.
عبدالقدیر کریمی افزود: به دلیل اهمیت تعلیم و تربیت به عنوان زیربنای توسعه کشور و با هدف رشد استعدادهای آینده سازان این مرز و بوم باید ارتباط بین خانه و مدرسه بیشتر شود.
وی افزود: آموزش و پرورش گنبدکاووس و دانش آموزان آن در بسیاری از شاخص های آموزشی، المپیادهای علمی، مسابقات ورزشی و فرهنگی حائز رتبه های برتر در استان گلستان هستند.
کریمی ادامه داد: بر این اساس در دو سال گذشته اعتبار تخصیصی به آموزش و پرورش از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان، چهار برابر شده است.
به گفته وی سهم اعتبارات آموزش و پرورش گنبد از مبلغ 30 میلیارد ریال در سال 95 به 147 میلیارد ریال در سال 96 افزایش یافت و امسال نیز اعتباری برابر با سال گذشته پیش بینی شده است.
به گزارش ایرنا، در مراسم مشابهی که در دبیرستان غیر دولتی صباح گنبدکاووس برگزار شد، فرماندار ویژه این شهرستان در سخنانی از مشارکت خیرین مدرسه ساز قدردانی کرد و از دانش آموزان خواست با جدیت درس بخوانند تا فرد موثری برای کشور شوند.
3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.