به گزارش ایرنا، جلال پورمیرزا روز یکشنبه در آیین بازگشایی مدارس در مدرسه دخترانه تربیت میاندوآب افزود: این تعداد دانش آموز در 420 مدرسه مشغول تحصیل علم می شوند.
وی ادامه داد: سه هزار معلم کار تعلیم و تربیت این دانش آموزان را در سال تحصیلی جدید برعهده دارند.
وی اضافه کرد: امسال بیش از 100 نفر از دانش آموزان میاندوآبی در بهترین دانشگاه های کشور قبول شده اند که 20 نفر از این دانش آموزان در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی و سایر رشته های ممتاز انسانی و ریاضی قبول شده اند.
مدیر آموزش و پرورش میاندوآب بیان کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و تا دهم آبان ماه جاری، 13 مدرسه با 100 کلاس درس با هزینه ای بالغ بر 100 میلیارد ریال در میاندوآب افتتاح می شود.
وی بیان کرد: علاوه بر این دانش آموزان، چهار هزار و 349 نفر نوآموز نیز در سالتحصیلی جدید در این شهرستان بهار تعلیم و تربیت را آغاز کرده اند.
فرماندار میاندوآب نیز در این آیین با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس، گفت:رسالت معلمان همان رسالت انبیاست و شغل معلمی دارای جایگاه والایی در دین مبین اسلام است.
ناصر امیری با بیان اینکه رزمندگان و نسل های اول و دوم انقلاب در جبهه های نبرد حق علیه باطل درس ایثار و شجاعت و شهادت را به ما آموختند افزود: باید زوایای مختلف دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی به نسل های جدید انتقال یابد.
وی با تاکید بر وحدت، اتحاد و همدلی در جامعه افزود: تمامی احزاب سیاسی و افراد باید در نظام اسلامی وحدت داشته باشند زیرا ایجاد و دامن زدن به هرگونه اختلاف، به منزله ریختن آب در آسیاب دشمن است.
به گزارش ایرنا میاندوآب با 277 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و سومین شهر پر جمعیت استان به شمار می رود.
9871/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.