به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز پنجشنبه در نشست بررسی روند اجرای طرح‌های آبرسانی استان بوشهر افزود: برای حل مشکلات تامین آب آشامیدنی در شهرها و روستاهای این استان طرح‌هایی مهم تدوین شده است.
وی بیان کرد: در این ارتباط برای نشت یابی در شبکه آبرسانی سالانه 20 میلیارد ریال به شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تخصیص می‌یابد.
گراوند ادامه داد: از هم اکنون برای تامین آب آشامیدنی استان بوشهر بویژه در فصل گرما پیش بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.
استاندار بوشهر با اشاره به تامین آب شهرها و روستاهای دشتستان گفت: در این زمینه حفر 14 حلقه چاه آب، طرح‌های آب شیرین‌کن، نوسازی و اصلاح شبکه‌‌های آبرسانی و خط انتقال آب از سدهای در دست اجرا از آن جمله است.
وی یادآور شد: برای اجرای طرح‌های آبرسانی از جمله تجهیز چاه‌های حفر شده 40 میلیارد ریال به شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر تخصیص یافته است.
گراوند با تاکید بر پیگیری اجرای خط انتقال آب از سد تنگ ارم بیان کرد: طرح آب شیرین‌کن عسلویه، تنگستان، دشتستان و بوشهر پیگیری و عملیات اجرایی آنها آغاز شود.
وی بیان کرد: تعلل در اجرای پروژه‌های آبرسانی استان بوشهر اغیر قابل پذیرش است و برای حل مشکل آب آشامیدنی این استان باید همگان بسیج شوند.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.