به گزارش ایرنا، حسن سلگی روز یکشنبه در مجمع انتخابات هیات ورزش های ناشنوایان استان بوشهر افزود: از این اعتبار سهم ناچیزی به هیات های استانی می رسد که بدون شک کفاف هزینه های آن را نمی دهد.
وی بیان کرد: در این زمینه استفاده از اسپانسر باید بعنوان یک رویکرد راهبردی مدنظر هیات های استانی قرار گیرد.
سلگی یادآورشد: چند نفر از اعضای مجلس شورای اسلامی عضو هیات رئیسه فدراسیون ناشنوایان هستند که قول مساعد برای تامین اعتبار اعزام های مسابقات برون مرزی را دادند.
سلگی در ادامه با اشاره به حضور فوتسال ناشنوایان ایران در مسابقات آسیایی اظهارداشت: تیم‌های ناشنوایان ایران در بهمن ماه مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در کشور تایلند شرکت می کند.
وی یادآورشد: نخستین دوره مسابقات دو و میدانی داخل سالن جهان نیز اسفندماه در کشور استونی برگزار می شود.
سلگی افزود: از ورزشکاران ناشنوا در رشته های دو و میدانی و فوتسال انتظار است از هم اکنون عزم خود را بر حضور مقتدرانه در رقابت های یاد شده جزم کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: هیات ورزش های ناشنوایان بعنوان یکی از هیات‌های ظرفیت دار مورد توجه ویژه اداره کل ورزش و جوانان این استان قرار دارد.
احمد بهروزیان‌فرد افزود: هیات‌های ورزش‌های ناشنوایان ، کم بینایان و نابینایان و هیات جانبازان و معلولان سه هیاتی هستند که با توجه به مدال‌آوری و قهرمان پروری ورزشکاران این رشته‌ها مورد حمایت اداره کل ورزش و جوانان قرار گرفته اند.
وی گفت: استان بوشهر در هیات ورزش های ناشنوایان در رشته‌های کاراته مردان، فوتبال و فوتسال بانوان ملی پوش داشته که مهم‌ترین مدال المپیک ناشنوایان با نام زنده یادسید امیر دانیالی ورزشکار بوشهری به ثبت رسیده و هم اکنون نیز محمد شایان ورزشکار هم استانی عضو ثابت تیم ملی ناشنوایان در رشته کاراته است.
در این نشست منصور گرگی‌پور با 14 رای به‌عنوان رئیس جدید هیات ورزش های ناشنوایان استان بوشهر انتخاب شد.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.