به گزارش ایرنا، حیدرعلی کامیاب کلانتری چهارشنبه در نشستی با نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان لامرد افزود: از این تعداد، 10 قطعه زمین چمن در شهرستان لامرد و هفت قطعه مربوط به شهرستان مُهر است.
وی ادامه داد: زیرسازی زمین‌های چمن مصنوعی مینی فوتبال در لامرد انجام شده است و امیدواریم چمن مربوط به همه ی زمین ها در نیمه مردادماه نصب شود و شاهد بهره برداری از آنها در هفته دولت باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس اظهار داشت: سالن ورزشی منطقه چاه کور در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد و اعتباری از محل اعتبارات نفت و گاز و ارزش افزوده برای سالن های ورزشی کمالی و شهدای رمضان پیش بینی شده است که این دو سالن هم در دهه مبارک فجر یا زودتر به بهره برداری می رسد.
وی گفت: طرح مجموعه ورزشی منطقه عملیاتی پارسیان در لامرد که 10 سال متوقف شده بود و با اعتباری حدود 10 میلیارد تومان در حال تکمیل است.
کامیاب کلانتری افزود: این طرح نیاز به تخریب و بازسازی داشت، هم اینک عملیات تخریب به پایان رسیده و پروژه طبق برنامه زمانبندی در حال انجام است.
وی ادامه داد: از امروز شاهد پیشرفت پروژه مجموعه ورزشی تابناک خواهیم بود و امیدواریم که این پروژه تا پایان امسال به بهره برداری برسد. این مجموعه ورزشی می تواند بسیاری از رشته های ورزشی را پشتیبانی کند و خدمات بسیار خوبی به سازمان های مردم نهاد ارائه دهد.
کامیاب کلانتری گفت: پیمانکار پروژه مجموعه شهدای صنعت نفت شهرستان مهر مشخص شده و تجهیز کارگاه در یک هفته آینده صورت می گیرد و در مدت 18 ماه اجرا خواهد شد.
وی اظهار داشت: فاز اول این طرح شامل سالن بانوان، جاده سلامت، استخر سرپوشیده و یک سالن چند منظوره برای مسابقات است و جمعا حدود 10 میلیارد تومان هزینه فاز اول است.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس همچنین گفت: دو چمن مصنوعی در گله دار و علا مرودشت با مشارکت شهرداری و پیگیری های نماینده لامرد و مهر در مجلس درحال ساخت است که امسال به بهره برداری می رسند.
شهرستان های گرمسیری لامرد و مُهر به ترتیب در فاصله 360 و 330 کیلومتری جنوب شیراز قرار دارند.
ا.ب / 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.