مهدی بوجاریان روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تاکید بر این داشت که پاس از امکانات مجهز و مناسب ورزشگاه شهید حاجی بابایی شهر مریانج بهره مند شود و با تصمیم مدیرکل ورزش و جوانان این درخواست به فدراسیون به صورت مکتوب اعلام شد.
وی اضافه کرد: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نیز پس از بررسی و دلایل تغییر ورزشگاه بازی های خانگی پاس با انتقال مسابقات این تیم به شهر مریانج موافقت کرد.
بوجاریان بیان کرد: مجوز بازی های خانگی تیم پاس در شهر مریانج تا پایان فصل جاری صادر شده و هماهنگی لازم برای انجام تمرین این تیم در ورزشگاه شهید حاجی بابایی نیز انجام شده است.
دبیر هیات فوتبال استان همدان خاطرنشان کرد: شهر مریانج در پنج کیلومتری غرب شهرستان همدان واقع شده و از ورزشگاه 10 هزار نفری، سکوی مسقف برای تماشاگران، هتل اقامت، استخر سرپوشیده، سالن های بدنسازی و فوتسال و سایر امکانات در قالب مجموعه فرهنگی ورزشی شهید حاجی بابایی برخوردار است.
وی با قدردانی از عباس صوفی رئیس هیات فوتبال همدان در موافقت با این درخواست و پیگیری های صورت گرفته گفت: هیات فوتبال شرایط برگزاری مسابقات در ورزشگاه شهید حاجی بابایی را برای تیم پاس مهیا کرده است.
بوجاریان خاطرنشان کرد: البته تیم شهرداری دیگر نماینده فوتبال استان همدان در لیگ دسته دوم کشور همچنان در ورزشگاه شهدای قدس از حریفان خود میزبانی می کند.
تیم های پاس و شهرداری نمایندگان همدان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور هستند.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.