**محدودیت ورود بانوان به ورزشگاهها برطرف شود
به گزارش ایرنا، نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: محدودیت ورود بانوان به ورزشگاه‌ها و سالن های ورزشی برطرف شود.
احمد همتی افزود: حضور زنان کشور در عرصه های بین المللی نشان از ظرفیت این قشر که نیمی از جمعیت را شامل می شود و پذیرش نشدن بانوان در ورزشگاه‌ها به نوعی نادیده گرفتن این بخش از توان کشور است.
وی اظهارداشت: حضور بانوان در دهه اول انقلاب در مجامع بین المللی ورزشی قابل پذیرش نبود اما باگذر زمان، بانوان ورزشکار با حضور موفق در صحنه‌های بین‌الملی افتخار برای سرزمین اسلامی آفریدند.
همتی اضافه ‌کرد: در زمان حاضر شاهد پیشرفت های بیش از پیش بانوان در جایگاه‌های ممتاز جهانی هستیم و ادامه این روند حمایت بیشتر مسوولان و جامعه برای ارتقا و شکوفایی استعدادها را می طلبد.
همتی به حضور بانوان در اماکن ورزشی استان با رعایت موازین اخلاقی اشاره کرد و افزود: حضور بانوان با رعایت موازین اخلاقی و اسلامی در ورزشگاه‌های تاثیرگذاری مثبتی بر فضای ورزشگاه‌ها خواهد داشت.

**23 طرح ورزشی سمنان به بهره برداری می رسد
به گزارش ایرنا، مدیرکل ورزش و جوانان سمنان گفت: 23 طرح نیمه تمام ورزشی این استان تا پایان سال جاری با همکاری بخش خصوصی و از محل اعتبارات دولتی به بهره برداری می رسد.
فرزاد فتاحی ، تعداد طرح های نیمه تمام ورزشی استان را 53 مورد اعلام کرد و افزود : برای تکمیل این تعداد طرحها به حدود یک هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
وی اظهارداشت: مهمترین طرح های نیمه تمام ورزشی استان، سالن‌ سه هزار نفری شاهرود، سالن 2 هزار نفر دامغان، مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان سمنان، ورزشگاه 15 هزار نفری شاهرود، ورزشگاه پنج هزار نفری دامغان و گرمسار است.
وی با بیان این که اعتبارات دولتی در برابر حجم قابل توجه طرح های نیمه تمام ورزشی کشور ناچیزاست، خاطرنشان کرد: باید برای تکمیل سالن های ورزشی نیمه تمام استان بخش خصوصی وارد میدان شود.

**سمنان سالن اختصاصی والیبال ندارد
به گزارش ایرنا، نایب رییس هیأت والیبال سمنان گفت:‌ سالن اختصاصی والیبال برای آموزش و تشویق نوجوانان برای فعالیت در این رشته ورزشی در استان ضروری است.
کبری صادقی حقیقی افزود: استان سمنان از ظرفیت‌ و توانایی‌ بالقوه‌ای در رشته والیبال برخوردار است و استقبال نوجوانان و جوانان از این رشته ورزشی مطلوب است.
وی پرورش استعدادها را در گرو فراهم بودن زیرساخت‌ها و اعتبارات ورزشی دانست و تاکید کرد: با کمک حامیان مالی و برنامه‌ریزی سعی می‌شود اهداف این رشته ورزشی محقق شود.
صادقی حقیقی با اشاره به تعداد ورزشکاران سازمان یافته در این رشته ورزشی گفت: 697 ورزشکار استان عضو سازمان‌یافته ورزش والیبال هستند که 340نفرشان بانوان هستند.
نایب رییس هیأت بانوان استان سمنان، مسابقات والیبال کشوری در رده نوجوانان ، جوانان و امید بانوان را از مسابقات پیش‌رو برشمرد و افزود: شهرستان شاهرود اواخر سال‌جاری میزبان مسابقات کشوری رده امید بانوان با حضور 12 تیم خواهد بود.
به گزارش ایرنا، استان سمنان بیش از 30 هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.
6026/7339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.