نشست هم اندیشی و ارائه راهکارهای نوین در تبیین و نشر اندیشه های حضرت امام(ره) در کشورهای عرب زبان با حضور میهمانان ستاد خارجی برگزار شد

عصر روز گذشته (14 خرداد) در جلسه ای که با حضور میهمانانی از کشورهای لبنان، سوریه، عراق و از مناطق بصره، کرکوک و اربیل اقلیم کردستان عراق برگزار شد، میهمانان خارجی به توصیفی از محل زندگی خود پرداختند و درباره چگونگی آشنایی شان با امام توضیحاتی ارائه دادند. این در حالی بود که بعضی از میهمانان حین توصیفشان از امام احساساتی شده و خاطراتی از اولین باری که با امام آشنا شدند، بیان کردند.

روحیه استکبار ستیزی، حمایت از مستضعفین و همراهی امام با محرومین جهان از جمله شاخص هایی از شخصیت بود که برای حاضران در مراسم جلوه داشت.

یکی از حاضران «وحدت جهان اسلام و اتحاد مسلمانان حول قرآن و پیامبر» را یکی از دستاوردهای نهضت امام خمینی توصیف کرد

.IMG-20230605-WA0024

در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین سیدامین زیتون رییس مرکز مجمع الرسول الاعظم (ص) در شهر لاذقیه سوریه، دکتر محمد نظام استاد دانشگاه ، محقق و نویسنده از کشور سوریه، حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسین خوشنام، امام جماعت مسجد و مبلغ شیعه در کرکوک و اقلیم کردستان و حجت الاسلام و السلمین سید سعد احمد الحسینی امام جماعت مسجد و مبلغ در اربیل کردستان عراق و دکتر علی مدهوش کارشناس و روان شناس توسعه انسانی و دکتر احمد القصیر دانشگاه و کارشناس امور خبری و رسانه از کشور لبنان در این هم اندیشی حضور داشتند.

IMG-20230605-WA0012

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.