به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علیرضا عبادی صبح پنج شنبه در دیدار با حجت‌الاسلام سیدحامد علم‌الهدی معاون امور ایران در مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی اظهار کرد: تخریب از ناحیه سلفی‌ها و وهابی‌ها زیاد است و دشمنان برای بسیاری از افرادی که در سطح متوسط و پایین هستند شبهه ایجاد می‌کنند.

وی با بیان اینکه باید راه‌حلی برای مبارزه با این جریان اندیشیده شود، بیان کرد: استعمار بهائیت را در میان شیعه و وهابیت را در میان اهل سنت گسترش می‌دهد.

وی ادامه داد: برادران شیعه در مقابله با استعمار باید از خودشان دفاع کنند و بدانند که بهائیت ربطی به شیعه ندارد و برادران اهل سنت نیز باید از خودشان دفاع کنند و متوجه باشند که سیستم استعماری ربطی به اهل سنت ندارد.

وی برادران شیعه و سنی در حال حاضر با توجه به سوابق گذشته شرایط مسالمت‌آمیز خوبی باهم دارند، تصریح کرد: مسلمانان مراقب خطر نفوذ دشمن از طریق فرقه‌های ضاله باشند.

وی بر راه اندازی کانون تقریب مذاهب در دانشگاه‌ها تاکید کرد و بیان کرد: وقتی شبهات توسط دشمنان اسلام وارد می‌شود جامعه اسلامی آسیب پذیر می‌شود و باید فرهیختگان و دانشجویان در مقابل بازی استعمار با تحقیقات خودشان جامعه را بیمه کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به شهرستان درمیان و وجود جامعه اهل سنت استان در این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: شاعری به نام آقای رفیعی در این شهرستان دارای دیوان شعری است که قابل ستایش است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی اضافه کرد: این شاعر اهل سنت ائمه ۱۲ گانه را به زیباترین بیانات شعری توصیف کرده و در وصف حضرت مهدی (عج)، سلسله نسب ایشان را از رسول خدا (ص) تا امام یازدهم آورده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.