جانشین فرمانده نیروی انتظامی، گفت: نیروی انتظامی باید ضمن اجرای صحیح ماموریت ها، در همه مراحل اجرای قوانین و مقررات حفظ کرامت، شأن و منزلت انسان ها و حقوق شهروندی را رعایت کند.

به گزارش جماران، سردار اسکندر مومنی در گردهمایی طرح کوثر روسای پلیس های مواد مخدر سراسر کشور با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادی آموزش ناجا، اظهار داشت: آشنایی کارکنان ناجا با قوانین و آیین دادرسی کیفری به خصوص برای ضابطان قضائی و نیز بازآموزی قوانین و مقررات در برقراری امنیت عینی و ذهنی در جامعه از مهمترین اهداف تشکیل این قرارگاه به شمار می آید البته بازآموزی قوانین در برقراری نظم و امنیت پایدار در جامعه بسیار تاثیرگذار است.

وی با تاکید بر هدفمند سازی تخصصی آموزش در قرارگاه جهادی آموزش، خاطرنشان کرد: جدی گرفتن آموزش ها در نیروی انتظامی موجب افزایش مهارت ضابطان در بکارگیری صحیح قوانین و مقررات می شود.

سردار مومنی با تاکید بر اینکه اجرای قوانین و مقررات در جامعه نباید با سخت گیری های بی مورد و به دور از ادب و نزاکت باشد، تصریح کرد: نیروی انتظامی باید ضمن اجرای صحیح ماموریت ها، در همه مراحل اجرای قوانین و مقررات حفظ کرامت، شأن و منزلت انسان ها و حقوق شهروندی را رعایت کند.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به ماموریت های حساس پلیس مبارزه با موادمخدر در مقابله با سوداگران مرگ بر آموزش همگانی به افراد در معرض اعتیاد تاکید کرد و گفت: پلیس با اقتدار با قاچاقچیان و سوداگران مرگ برخورد می کند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.