به گزارش ایرنا، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه در این مراسم گفت: همه دولت های برآمده از آرای ملت وظیفه دارند که برای خدمت رسانی به مردم و توسعه و پیشرفت کشور تلاش کنند و باید باور کنیم که همه دولت هایی که با آرای مردم سرکار آمده اند در ذیل جمهوری اسلامی ایران هستند.
کرم محمدی افزود: نقد و انتقاد لازمه جامعه هست و دولت تدبیر و امید با آغوش باز همه نقدها را به جان خریده و بر این باوریم که اگر نقد نباشد جامعه سامان نمی یابد.
وی بیان داشت: اگر نقد از سر دلسوزی و برای اصلاح جامعه باشد طرف مقابل آن را خواهد پذیرفت و یقینا جامعه با صفایی خواهیم داشت و منتقدان منصف در هر دوره ای از زمان از جاده اخلاق و ادب اسلامی خارج نخواهند شد.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه تصریح کرد: دولت تدبیر و امید در ارتباط با موضوع حقوق های نامتعارف که این حقوق ها از سالیان گذشته ریشه دوانده بود آن را شفاف سازی و از مردم عذرخواهی کرد.
محمدی ادامه داد: دولت یازدهم با تدبیر و دوراندیشی و اخلاص در عمل بیش از 233 میلیارد ریال از حقوق های نامتعارفی را که از سال های 88 تا سال 94 با یغما رفته بود به بیت المال بازگرداند.
وی اظهار داشت: کاهش تورم 40 درصدی به 9 درصد، رشد اقتصادی بیش از 11 درصد، شکستن تحریم ناوگان هوایی و ... از جمله مهمترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید است.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه اضافه کرد: پروژه ایران هراسی به عنوان محور اصلی صهیونیست ها و آمریکاییها با شکست مواجه شد و امروز قدرت های اروپایی در موضوع برجام با آمریکا دست به یقه شده اند.
کرم محمدی ادامه داد: دولت تدبیر و امید کاری را در برجام انجام داده که موجب برآشفتگی صهیونیست ها شده است و سران این رژیم با تمام وجود درصدد هستند برجام را بر هم بزنند.
وی گفت: موفقیت هایی که در برجام حاصل شده مرهون هدایت ها و حمایت های قاطعانه مقام معظم رهبری و مجاهدتهای تیم مذاکره کننده بوده است.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه بیان داشت: دولت تدبیر و امید در عرصه سیاست خارجی توانست مدال پرافتخار امین، شجاع، انقلابی و متدین را برای تیم مذاکره کننده اش از مقام معظم رهبری دریافت نماید.
وی گفت: اینکه بخشی از منتقدات درصددند که امروز و فردای کشور را یاس آلود و سیاه نشان دهند ظلم به جمهوری اسلامی است.
فرماندار روانسر نیز اظهار داشت: انتخابات یک پروسه ملی است و دولت و ملت در برگزاری پرشور آن نقش اصلی را ایفا می کنند.
حسین ویسمرادی با اشاره به اینکه از تمامی توان و امکانات شهرستان برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور بهره خواهیم گرفت، ادامه داد: مدیران نیز باید اصل بی طرفی را در زمان انتخابات رعایت کنند.
وی تاکید کرد: اجرای صحیح انتخابات مبتنی بر قوانین و مقررات به نحو عادلانه و شفاف و اصل بی طرفی در دستور کار ستاد انتخاباتی شهرستان روانسر می باشد.
فرماندار روانسر خدمتگزاری به مردم را عین عبادت عنوان کرد و گفت: تکریم ارباب رجوع و برخورد مناسب با مردم، موجب افزایش اعتماد عمومی به نظام اسلامی می شود و لازم است مسئولان و کارکنان دستگاه های اجرایی از فرصت خدمتگزاری به مردم در جهت کسب رضای خداوند استفاده کنند.
ویسمرادی افزود: دولت با وجود همه مشکلاتی که در بخش اقتصادی دارد در بحث کنترل تورم و کنترل بازار موفق عمل کرده و عوام و خواص معتقدند که آرامش بر جامعه حکمفرما شده است.
در پایان این نشست از تلاش ها و خدمات رئوف حسینی بخشدار سابق شاهو قدردانی و فریق محمودی به عنوان بخشدار جدید این بخش معرفی شد
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
8066/7455 خبرنگار: یوسف فتاحی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.