گزارش میدانی خبرنگاران ایرنا حاکی است تصرف کلانتری توسط اغتشاشگران که در شبکه های مجازی بازتاب داشت کاملا کذب است. براساس مشاهدات عینی خبرنگار ایرنا، معترضان با پرتاب سنگ، آتش زدن سطل آشغال و مسدود کردن مسیر مانع تردد خودروهای شهروندان شدند.

به گزارش جماران؛ ایرنا نوشت: به دنبال برگزاری مراسم تشییع پیکر یک جوان مهابادی که گفته می‌شود در نا آرامی‌های شامگاه دیروز در مهاباد بصورت مشکوک جان باخته بود، عده‌ای اغتشاشگر از احساسات مردم شرکت کننده در این مراسم سو استفاده کرده و جو شهر را به هم زدند.

اغتشاشگران پس از برگزاری مراسم تشییع، مردم را به سمت فرمانداری و ایجاد تجمع در این محل تشویق کردند.  

آشوبگران در مسیر منتهی به فرمانداری مهاباد اقدام به تخریب اموال عمومی کردند که منجر به شکسته شدن شیشه‌های اداراتی همچون بانک کشاورزی، سپه، اداره مالیات، ثبت احوال و کمیته امداد شد.

گزارش میدانی خبرنگاران ایرنا حاکی است تصرف کلانتری توسط اغتشاشگران که در شبکه های مجازی بازتاب داشت کاملا کذب است. براساس مشاهدات عینی خبرنگار ایرنا، معترضان با پرتاب سنگ، آتش زدن سطل آشغال و مسدود کردن مسیر  مانع تردد خودروهای شهروندان شدند.

شهر مهاباد هم اکنون آرام است و پلیس اوضاع را تحت کنترل دارد.

 

 

تشکیل پرونده قضایی برای رسیدگی به موضوع قتل یک جوان در شهرستان مهاباد

ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی درباره علت کشته شدن یک جوان در شهرستان مهاباد اظهار کرد: طبق گزارش‌های ارائه شده این فرد با گلوله جنگی کشته شده و جسد وی را از محلی پیدا کردند که کانون تجمعات و اغتشاشات نبوده و ماموران نیز به هیچ وجه از اسلحه جنگی استفاده نمی کنند.

روز گذشته در چند نقطه شهرستان مهاباد تجمع و اغتشاش صورت گرفت اما هیچ گلوله ای شلیک نشده است.

جسد این فرد را یک پزشک و چند نفر از آشنایان وی به بیمارستان مهاباد منتقل کردند و پزشکی قانونی نیز جسد را معاینه کرده است.

با توجه به شکایت اولیای دم مبنی بر قتل عمد و طی شدن مراسم تشییع و تدفین این فرد، پرونده قضایی برای بررسی این موضوع تشکیل شده است./ ایرنا

حجم ویدیو: 3.88M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.