رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد روز پنج‌شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: طبق تصمیم ستاد مقابله با کرونا در این شهرستان مراکز تجاری و بازارچه‌های این شهرستان تنها تا ساعت ۱۸ هر روز اجازه فعالیت خواهند داشت.

محمد جهین اضافه کرد: این تصمیم با حضور نمایندگان این مراکز و اماکن تجاری و با توجه به افزایش روزافزون تعداد بیماران مبتلا به بیماری کرونا در این شهرستان اتخاذ شده است.

وی افزود: بر اساس این تصمیم تمامی پاساژها و بازارچه‌های مهاباد تا این ساعت حق فعالیت داشته و بازگشایی خارج از این ساعت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی اظهار داشت: واحدهای صنفی مهاباد تاکنون همکاری خوبی با ستاد مقابله با کرونای این شهرستان داشتند و در ادامه نیز انتظار داریم مطابق تصمیم ستاد مقابله با کرونای این شهرستان عمل کنند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده فعالیت هر واحد صنفی خارج از دسورالعمل اعلام شده، مراتب را به شماره تلفن‌های ۱۲۴ و ۴۲۴۴۹۹۷۴ گزارش دهند.

فعالیت واحدهای صنفی مهاباد در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونای این شهرستان قبل از این تصمیم نیز بیش از ۲ ماه تعطیل اعلام شده‌ بود.

شهرستان ۲۴۱ هزار نفری مهاباد دارای ۶ هزار و ۸۰۰ واحد صنفی است؛ اصناف بزرگترین بخش اقتصادی این شهرستان را تشکیل می‌دهند. 

آمار مبتلایان به کرونا در مهاباد در هفته‌های اخیر به طور نگران‌کننده‌ای در حال افزایش است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.