محمد جهین روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مدیریت مجتمع تجاری «مهاباد مال» این شهرستان مستاجران ۴۵ باب مغازه را از پرداخت اجاره‌بهای ماه‌های اسفند و فروردین معاف کرد. 

وی با بیان اینکه از ۳۴۷ باب مغازه این مجتمع بزرگ هم اکنون ۱۰۹ باب مغازه فعال است، ادامه داد: از این تعداد ۴۵ مغازه در اختیار مدیریت مجتمع مهاباد مال است که شامل این بخشودگی شد.

وی افزود: بازاریان و مالکان اماکن تجاری مهاباد همواره در کارهای خیر مشارکت دارند و اکنون در تلاش هستیم تا مالکان سایر پاساژهای این شهرستان را به مشارکت در این کار خیر متقاعد کنیم.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد اضافه کرد: قبل از این نیز مالکان مغازه‌های مجتمع تجاری بازارچه اصغری این شهرستان در اقدامی خداپسندانه، اجاره‌بهای ۲ ماه اسفند و فروردین خود را به ۹۰ مستاجر خود بخشیده بودند.

«جهین»، تاکید کرد: کسبه در هنگام تعطیلی بازار با مشکلات زیادی روبرو می‌شوند و وقتی مالکان مغازه‌ها این اقدام خیر را انجام دهند فشار از دوش آنان برداشته می‌شود و حداقل بابت پرداخت کرایه محل کسب دغدغه‌ای نخواهند داشت.

فعالیت واحدهای صنفی مهاباد در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونای این شهرستان از ۵۰ روز گذشته تعطیل اعلام شده‌ است.

شهرستان ۲۴۱ هزار نفری مهاباد دارای ۶ هزار و ۸۰۰ واحد صنفی است؛ اصناف بزرگترین بخش اقتصادی این شهرستان را تشکیل می‌دهند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.