فرمانده تیپ ۳۶۴ پیاده شهید نصیرزاده مهاباد روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این نقاهتگاه با ظرفیت ۵۰ تخت برای سپری کردن دوران نقاهت بیماران مبتلا به کرونا که شرایط و امکانات ماندن در خانه را ندارند، آماده شده‌ است.

سرهنگ اردلان گلیج اضافه کرد: این مرکز در مکانی مجهز به امکانات بهداشتی لازم و در فضایی کاملا ایزوله راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه این نقاهتگاه برای جلوگیری از شیوع احتمالی بیماری کرونا راه‌اندازی شده، افزود: امکانات لازم برای بیماران در این محل وجود دارد و دوره نقاهت بیماران بین ۱۰ تا ۱۴ روز است.

وی همچنین اظهار داشت: ششمین مرحله رزمایش تیپ ۳۶۴ شهید نصیرزاده ارتش با رژه خودرویی شامل سیستم‌های رفع آلودگی، گندزدایی و ضدعفونی نیز در معابر شهری مهاباد برگزار شد.

سرهنگ گلیج افزود: برگزاری رزمایش مقابله با کرونا، کنترل عبور و مرور خودروها در ورودی‌های شهر، ضدعفونی و گندزدایی در معابر ورودی و درون شهری، غربالگری، پایش و ایجاد تخت‌های نقاهتگاهی از جمله اقدامات ارتش در مهاباد است.

مهاباد ۲۴۰ هزار نفر جمعیت دارد و در سایه هماهنگی مناسب ستاد شهرستانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا، بیشتر اقشار مردمی و مسوولان این شهرستان با همگرایی در یک مسیر مشخص حرکت می‌کنند؛ تا جایی که مشارکت مالی خیران و اقدامات برجسته مسوولان این شهرستان در بسیاری از رسانه‌های استان بازتاب داشته است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.