جواد امام، مدیر بنیاد باران گفت: در این جلسه فقط آقایان حسن روحانی، سید محمد خاتمی و سید حسن خمینی حضور داشته‌اند. این جلسات هم نوبه‌ای هستند. از قبل از ریاست‌جمهوری، در زمان ریاست‌جمهوری و بعد از دوران ریاست‌جمهوری حسن روحانی برگزار می‌شده‌است. اصلا هیچ ربطی به مباحثی که مطرح می‌شود، ندارد.

به گزارش جماران؛ به نقل از امتداد، جواد امام، مدیر بنیاد باران در مورد خبر روزنامه ایران در خصوص جلسه‌ای بین حسن روحانی، سید محمد خاتمی و سید حسن خمینی گفت: این جلسات جدید نیست. این جلسات دوره‌ای و نوبه‌ای است که از قبل هم وجود داشته‌است و جلسات هیچ ارتباطی با آنچه روزنامه ایران مطرح کرده، ندارد. این‌ها آدرس‌های غلط است که می‌دهند. می‌خواهند فرافکنی کنند. 

دائما تلاش می‌کنند ذهن جامعه را با همین آدرس‌های غلط از مشکلاتی که به وجود آورده‌اند، مشغول کنند.

حتی تصویری که از برای این خبر منتشر کرده‌اند، مربوط به حیات آقای هاشمی است. آقای هاشمی که به رحمت خدا رفته‌اند و آقای ناطق‌نوری هم اساسا در جلسه حضور نداشته‌اند.

می‌گویند جلسه بانیان وضع موجود برگزار شده‌است. اما متاسفانه همه می‌دانند که بانیان وضع موجود چه کسانی هستند. حداقل در یک سال اخیر شاهد هستیم چه مشکلات مضاعف دیگری بر مردم تحمیل کردند و چه وضعیت اسف‌باری را در حوزه اقتصاد رقم زدند. کما این که بانی وضع موجود مخالفان برجام و اف‌ای‌تی‌اف همین افراد هستند که دور کشور دیوار کشیدند. با آدرس‌های غلط و توسل به اخبار کذب می‌خواهند ذهن جامعه را منحرف کنند. هر چه جلوتر برویم، اگر با خودشان صادق نباشند و به دامن مردم برنگردند و در سیاست‌های‌شان تجدیدنظر نکنند ما روز به روز به ورطه نابودی نزدیک‌تر خواهیم شد.

در این جلسه فقط آقایان حسن روحانی، سید محمد خاتمی و سید حسن خمینی حضور داشته‌اند. این جلسات هم نوبه‌ای هستند. از قبل از ریاست‌جمهوری، در زمان ریاست‌جمهوری و بعد از دوران ریاست‌جمهوری حسن روحانی برگزار می‌شده‌است. اصلا هیچ ربطی به مباحثی که مطرح می‌شود، ندارد. آقای روحانی سال گذشته به صراحت اعلام کرد که موانع بازگشت به برجام برطرف شده‌است ولی نمی‌گذارند. موانعی را در داخل داشتیم کما این که امروز شاهد هستیم تا زبانی که افکاری از نوع افکار آقای جلیلی سایه بر مذاکرات بیندازد، تکلیف روشن است و دودش در چشم مردم می‌رود و هزینه‌اش را مردم پرداخت می‌کنند. 

متاسفانه کسانی دم از انقلاب می‌زنند که در دوران انقلاب و دفاع مقدس یا به دنیا نیامده‌اند یا نقشی نداشتند. همه فرار کردند و امروز چفیه بچه‌های رزمنده را به میراث برده‌اند و مشغول تاراج کشور هستند. نیروی انسانی را نادیده می‌گیرند.

امثال آقای روحانی که تریبون مشخصی ندارند. این جلسات هم در واقع دید و بازدید‌هایی است که چند وقت یک بار اتفاق می‌افتد و شکل منظمی ندارد. اگر این آقایان مسوولیتی در حکومت داشتند، رسانه آن دستگاه خبر را منتشر می‌کرد اما این جلسه رسمی نبوده‌است که بخواهیم به آن بپردازیم. این اولین جلسه بعد از پایان ریاست‌جمهوری حسن روحانی هم نبوده و قبل از این هم جلسه داشته‌اند.

الان شما اگر با مجموعه دوستان خبرنگار و روزنامه‌نگارتان مگر دور هم جمع نمی‌شوید و گپ و گفت ندارید؟ تبادل نظر دارید. ابراز نگرانی می‌کنید اما این که چنین جلسه‌ای برای بررسی اعتراضات و بحث انتخابات آینده تشکیل شده و مشغول برنامه‌ریزی هستند، کذب است. این جلسات زمان مشخصی هم ندارند و چند وقت یک بار برای دیدن هم جلسه تشکیل می‌دهند. من هم که مسوولیتی در دستگاه امنیتی ندارم که بدانم شنودی در کار است یا نه اما اگر شنودی هم صورت گرفته باید بدانند که چنین بحث‌ها و برنامه‌ریزی صورت نگرفته‌است. اگر فکر می‌کنند حرف ما خلاف واقع است، شنودشان را در معرض قضاوت افکار عمومی قرار دهند. به نظر می‌رسد این مسائل گمانه‌زنی است. اگر گمانه‌زنی نبود امروز بیشتر برای رفع مشکل مردم وقت می‌گذاشتند نه طرح این مسائل.»

 

نماز چهره های سیاسی

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
11 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.