جواد امام فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: جریانی که محاکمه روحانی و دولتش را مطرح می‌کند شعارها و شعرهایی گفته است که امروز در قافیه‌اش مانده‌ است بنابراین دست به فرافکنی می‌زنند و برای فرار از پاسخگویی به دولت گذشته می‌پردازند.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، ​یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: این افزایش قیمت‌هایی که در این ۸ ماه رخ داده است مسبب‌اش دولت آقای روحانی است یا ناکارآمدی آقایان که امروز طرح کادر می‌گذرانند، در جای خود نیستند و اگر حداقل و حداکثرشان را بگیریم؛ حداقل رئیس اداره و حداکثر یک مدیر کل می‌شدند که متاسفانه صدارت مجموعه‌هایی همچون وزارت صمت و رفاه در اختیارشان گذاشته شده و اشکالاتی را درست کردند که امروز پاسخگو نیستند.

جواد امام درباره این‌که هر زمان گلایه‌ها و انتقادات معیشتی جامعه بیش از پیش مطرح می‌شود،‌ جریانی در کشور دادگاهی روحانی و وزرایش را مطرح می‌کند، گفت: جریانی که امروز بر سرکار است ادامه همان جریانی است که از آقای احمدی‌نژاد حمایت کرده و همه سابقه‌اش را می‌دانند. جریانی که با یکدستی و تکصدایی مدنظرش هزینه‌هایی به کشور تحمیل کرد و این عملکردشان در اذهان جامعه ماندگار است، امروز هم دولت‌ها یکی پس از دیگری باید بیایند و این هزینه‌های تحمیل شده را جبران کنند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: درخصوص این دولت هم به گفته‌های شخص آقای رئیسی در ایام انتخابات و مناظرات می‌توان استناد و  اشاره کرد؛ این‌که ایشان بیایند یک مناظره‌ای را با آقای روحانی برگزار کنند و رئیس‌جمهور سابق نسبت به این ادعا و اتهامات پاسخگو باشند.

وی یادآور شد: امروز این دولت به جای ۷ هزار صفحه برنامه‌ای که در زمان برگزاری انتخابات مطرح کردند، تنها یک صفحه را در معرض نظارت افکار عمومی قرار دهند. مشخص است عمکلرد امروزشان گویای نداشتن برنامه  و ضعف کارگزارانی است که در این دولت برای کارآموزی ابتدا وارد وزارت خانه شدند.

امام با اشاره به طرح مباحثی همچون تفهیم اتهام علیه برخی اعضای کابینه روحانی تاکید کرد: معتقدم این چهار نفر کسانی هستند که در دولت روحانی توفیقاتی داشتند و پایگاه اجتماعی دارند و این جریان به دلیل نگرانی از آینده این چهار نفر به دنبال تخریب آن‌ها است. و ِالا اتهاماتی که این‌ها مطرح می‌کنند اتهامات واهی بیش نیست.

وی ادامه داد: جریان اقتداگرایی که حامی احمدی‌نژاد بود و باعث هزینه‌هایی به کشور شد امروز نگران آینده است اما باعث و بانی مشکلات خودشان هستند چرا که در دولت آقای روحانی تلاش کردند دولت توفیق پیدا نکند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: امروز جریانی که آقای رئیسی را بر سر کارآورده کارنامه‌اش مشخص است؛ دیروز علیه برجام شعار می‌داد و امروز با یک تیم کاملاً غیرحرفه‌ای به دنبال احیایش هستند که موفق نشده‌اند حداقل‌هایی که دولت‌های گذشته در آن توفیق پیدا کرده بودند را به دست بیاورند و به آن جمع‌بندی‌هایی که به دست آمده بود برسند.

وی خاطرنشان کرد: به هرحال طبیعی است به جهت عدم توفیق و کارآیی و ضعف‌های شدیدی که امروز با آن مواجه هستیم از جمله هزینه‌های سرسام‌آور معیشتی مردم، تضعیف اقتصاد در داخل و قطع ارتباط با برخی کشورهای دنیا شعارها با واقعیت‌ها سازگاری نداشته باشند.

وی افزود: جریانی که محاکمه روحانی و دولتش را مطرح می‌کند شعارها و شعرهایی گفته است که امروز در قافیه‌اش مانده‌ است بنابراین دست به فرافکنی می‌زنند و برای فرار از پاسخگویی به دولت گذشته می‌پردازند.

امام با اشاره به این‌که بهترین کار همان مناظره بین آقای رئیسی و آقای روحانی است که خودشان در زمان تبلیغات انتخاباتی پیشنهاد دادند، گفت: امروز همه چیز از مجلس، قوه‌قضائیه، قوه اجرایی در اختیار آقایان است و دیگر نباید نگرانی از بابت این‌که مناظره‌ای برگزار کنند داشته باشند، بنابراین یک مناظره برای روشن شدن افکار عمومی بگذارند تا مشخص شود مسبب وضع موجود چه کسانی بوآدند؟ آیا این افزایش قیمت‌هایی که در این  ۸ ماه رخ داده، مسبب‌اش دولت آقای روحانی است یا ناکارآمدی آقایانی که امروز در جای خودشان نیستند و اگر حداقل و حداکثرشان را بگیریم؛ حداقل رئیس اداره و حداکثر یک مدیرکل می‌شدند که متاسفانه صدارت مجموعه‌هایی همچون وزارت صمت و رفاه را در اختیارشان گذاشتند و اشکالاتی را درست کردند که امروز پاسخگو نیستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.