مرعشی معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: طالبان تاکنون به هیچ عنوان از محدوده سیستان و بلوچستان وارد مرزهای ایران نشده‌اند و مطالب منتشرشده در این رابطه در فضای مجازی شایعه است و مردم نباید به هیچ عنوان به این مطالب بی‌پایه‌واساس توجه کنند.

به گزارش جماران؛ به نقل از تسنیم، معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: طالبان تاکنون به هیچ عنوان از محدوده سیستان و بلوچستان وارد مرزهای ایران نشده‌اند و مطالب منتشرشده در فضای مجازی شایعه است.

محمدهادی مرعشی اظهار داشت: طالبان تاکنون به هیچ عنوان از محدوده سیستان و بلوچستان وارد مرزهای ایران نشده‌اند و مطالب منتشرشده در این رابطه در فضای مجازی شایعه است و مردم نباید به هیچ عنوان به این مطالب بی‌پایه‌واساس توجه کنند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: خودروهای نظامی واردشده به منطقه سیستان که تصاویر آن در فضای مجازی در حال انتشار است مربوط به دولت رسمی و قانونی افغانستان بوده‌اند که تاکنون در این ارتباط 30 خودرو وارد استان شده و سپس با ثبت صورت‌جلسه به پادگان‌های در نظر گرفته منتقل شده‌اند تا پس از طی کردن مراحل قانونی به دولت افغانستان تحویل داده شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.