سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی ابعاد دیگری از ترور شهید «محسن فخری‌زاده»‌ دانشمند هسته‌ای کشور با حضور وزیر اطلاعات در این کمیسیون خبر داد.

نماینده دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی از تهران و سخنگوی کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی

به گزارش جماران، ایرنا نوشت: «ابوالفضل عمویی» درباره نشست روز سه‌شنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: در این جلسه وزارت اطلاعات گزارشی از عملکرد خود در حوزه امنیتی، مقابله با نفوذ دشمن، اشراف خارجی و مباحث فنی ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: همچنین بخش‌های ذیربط وزارت اطلاعات، توضیحاتی درباره پیگیری‌های صورت گرفته در موضوع ترور شهید «محسن فخری‌زاده» ارائه کردند.

عمویی ادامه داد:  گزارشی نیز درباره اقدامات علیه سرویس‌های اطلاعاتی دشمن و همچنین گزارشی از پرونده «حبیب فرج‌الله چعب» از فرقه حرکت النضال در این نشست قرائت شد و به سمع و نظر اعضای کمیسیون رسید.

وی تاکید کرد: اشراف اطلاعاتی این وزارتخانه نشان می‌دهد که دشمنان سرمایه‌گذاری مالی و رسانه‌ای زیادی برای نفوذ فرهنگی در کشورمان صورت داده‌اند.

بر اساس سخنان عمویی نمایندگان حاضر در جلسه، ضمن قدرانی از زحمات سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات در مقابله با تهدیدات؛ توجه به ابعاد مختلف حفظ و امنیت مردم و حمایت کمیسیون امنیت ملی در تقویت فعالیت‌های وزارت اطلاعات تاکید کردند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.