ترامپ نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 همچنان اصرار دارد که تقلب گسترده ای صورت گرفته، اما رسانه ها با انتشار گزارش هایی به رد ادعاهای او ادامه می دهند.

به گزارش جماران؛ توییت پرس به نقل از گاردین نوشت: دونالد ترامپ امروز هیچ برنامه عمومی ندارد و در عوض از توئیتر برای توسعه دروغ‌های انتخاباتی‌اش استفاده می‌کند.

در یکی از توئیت‌ها به مقاله نیویورک تایمز استناد کرده که چگونه آرای ترامپ نسبت به 2016 افزایش یافته است.

اما ضمن درست بودن این نکته، باید به این هم اشاره کرد که هم آرای الکترال و هم آرای عمومی بایدن بیشتر از ترامپ شده و اختلاف رای بایدن با ترامپ بیش از 6 میلیون شده است.

ترامپ همچنین از مقامات شهرستان واین میشیگان به دلیل تایید نتیجه انتخابات پس از گذشته چند دقیقه از خودداری دو جمهوری خواه از تایید، انتقاد کرد.

ترامپ سپس به دروغ ادعا کرد که ناظران جمهوری خواه مجاز به شمارش آرا در پنسیلوانیا نبودند اما اظهارات وی کاملا دروغ است و اعضای ستاد انتخاباتی ترامپ شمارش آرا در فیلادلفیا را ناظر بودند.

ترامپ ادعا کرد که در جورجیا هنگام بازشماری آرا هزاران رای تقلبی پیدا شده است. 

اما واقعیت این است که هزاران رای پیدا شده اما همه قانونی بوده و به ترامپ هم رای داده بودند. به هر حال بایدن با 13 هزار رای در جورجیا هنوز پیشتاز است.

 

ترامپ: این انتخاباتی متقلبانه بود

ترامپ نامزد حزب جمهوریخواه در حساب توئیتری خود نوشت: این انتخاباتی متقلبانه بود. هیچ ناظر انتخاباتی از حزب جمهوریخواه اجازه حضور نداشت، دستگاه‌های رای گیری معیوب همه جا بود. رای گیری پس از انتخابات پایان یافت و موارد بسیار بیشتر!

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.