وکیل خانواده قاضی منصوری گفت: هیچ فیلمی مبنی بر تأیید موضوع خودکشی در پرونده نیست و تنها گزارشی از دادستانی رومانی در پرونده وجود دارد که در آن اعلام شده غلامرضا منصوری خودکشی کرده که حتی به ما اجازه داده نشد رونوشتی از آن گزارش برداریم.

به گزارش جماران به نقل از ایلنا، سید محمود علیزاده طباطبایی، وکیل خانواده غلامرضا منصوری در خصوص آخرین وضعیت پرونده قاضی منصوری، اظهار کرد: متأسفانه تاکنون اقدام خاصی انجام نشده است، ما از دادستانی رومانی درخواست کردیم که تمامی مدارک را مستقیماً برای خانواده بفرستند تا ببینیم وصیت‌نامه یا مدرک خاصی به همراه غلامرضا منصوری بوده است یا خیر، اما هنوز هیچ مدرکی به دست ما نرسیده است.

وی افزود: چند روز گذشته نیز بازپرس پرونده طی تماسی گفت که رومانی اعلام کرده مدارکی برای خانواده ارسال شده است،‌ لطفاً برای تحقیقات بیشتر مدارک را به بازپرسی ارائه کنید، که من گفتم هیچ مدرکی به دست خانواده نرسیده است.

علیزاده طباطبایی بیان کرد: آنچه که خانواده معقتد هستند و شواهد و قرائن نیز نشان می‌دهد، این است که دلیلی برای خودکشی وجود نداشته اما گزارشی که به ما ارائه شده است، بیان می‌دارد که قاضی منصوری خودکشی کرده‌ است، در مجموع ما منتظر هستیم تا همه ابعاد پرونده روشن شود.

وی ادامه داد: هیچ فیلمی مبنی بر تأیید موضوع خودکشی در پرونده نیست و تنها گزارشی از دادستانی رومانی در پرونده وجود دارد که اعلام شده غلامرضا منصوری خودکشی کرده که حتی به ما اجازه داده نشد رونوشتی از آن گزارش برداریم و تنها اجازه خواندن آن گزارش را به ما دادند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.