رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در جریان بازدید از اردوگاه عین الحلوه گفت: «مقاومت در غزه موشک‌هایی دارد که تل‌آویو و فرای آن را درهم می‌کوبد».

به گزارش جماران؛ ایسنا، به نقل از سایت اینترنتی النشره نوشت: رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در جریان بازدید از اردوگاه عین الحلوه در لبنان تأکید کرد فلسطینی‌ها قدس و سرزمین خود را فراموش نخواهند کرد.

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در جریان بازدید از اردوگاه عین الحلوه در شهر صیدا در جنوب لبنان گفت: قطار عادی‌سازی روابط نماینده امت و تاریخ عرب نیست و فلسطین همواره در دل‌های مردم باقی می‌ماند. ما به رغم محاصره از غزه به عین الحلوه آمده‌ایم تا به شما بگوییم این سرزمین مال ماست، فلسطین مال ماست و قدس مال ماست. غزه به رغم تمام توطئه‌ها و محاصره آزاد باقی خواهد ماند.

وی گفت: این اردوگاه‌ها اردوگاه ثبات و پایداری و نماد مساله فلسطین و مقاومت مردم هستند. این اردوگاه‌ها صفحات بزرگی و عزت را نوشتند و باعث شد مساله فلسطین زنده بماند. اردوگاه‌های ما با فقر و درد و گرسنگی دست و پنجه نرم می‌کنند. مردم ما سرزمینشان را فراموش نمی‌کنند و قطعا به فلسطین باز می‌گردند.

هنیه تاکید کرد: غزه در کنار کرانه باختری توانست در انتفاضه عمق اسرائیل را درهم بکوبد. همچنین پایداری نگهبانان و مسؤولان مسجد الاقصی و دفاعشان از قدس برای این است تا بگویند اشغالگران جایی در الاقصی ندارند. به اسرائیلی‌ها می‌گویم هرگز این ظلم‌ها را فراموش نمی‌کنیم و نمی‌بخشیم. هرگز آرمان‌ها، قدس، سرزمین و حق بازگشتمان را فراموش نخواهیم کرد.

هنیه تاکید کرد: خون ما نقشه فلسطین را بر دیوارها ترسیم کرد و موشک‌های مقاومت آن را بر روی خاک ترسیم می‌کرد. به شهدا قول می‌دهیم که از حق بازگشت که حقی مقدس است کوتاه نمی‌آییم و کسی حق ندارد کوتاه بیاید. امروز مقاومت در غزه موشک‌هایی دارد که تل‌آویو و مابعد آن را درهم می‌کوبد. امروز دیدار در عین الحلوه و بیروت بود و فردا ان شاءالله در قدس و فلسطین خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.