دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل در گفت‌وگوی تلفنی با رئیس مجلس فلسطین، سازش امارات با رژیم صهیونیستی را نمایشی کودکانه و نابخردانه دانست.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل در گفت‌وگوی تلفنی با رئیس مجلس فلسطین سازش امارات با جنایتکاران صهیونیست و همراهی برخی سران عربی با رژیم جعلی صهیونیستی را نمایشی کودکانه و نابخردانه توصیف و این اقدام تحریک‌آمیز را محکوم و ناقض صلح و امنیت منطقه خواند.

"حسین امیر عبداللهیان" دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل و دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس در گفت‌وگوی تلفنی با "سلیم الزعنون" رئیس مجلس ملی فلسطین با ابلاغ سلام قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به او، برای ملت مبارز و مقاوم فلسطین آرزوی توفیق و بهروزی و پیروزی نهایی کرد.

امیر عبداللهیان در این گفتگوی تلفنی افزود: مقاومت ملت فلسطین در مسیر مبارزه مشروع  برای آزادی کامل سرزمین تاریخی و مادری خود از چنگال اشغال صهیونیست‌ها وعده‌ای الهی است که قطعا محقق خواهد شد.

وی سازش امارات با جنایتکاران صهیونیست و همراهی برخی سران عربی با رژیم جعلی صهیونیستی را نمایشی کودکانه و نابخردانه توصیف و این اقدام تحریک آمیز را محکوم و ناقض صلح و امنیت منطقه خواند.

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در این گفت و گو مقاومت را قدرتمند، فعال، هوشمند و حاضر در صحنه خواند.

وی تاکید کرد: امروز مقاومت این قدرت را دارد که رژیم صهیونیستی را مجبور به تمکین مطالبات ملت فلسطین کند.

سلیم الزعنون رئیس مجلس فلسطین در این مکالمه تلفنی از توجه مقام معظم رهبری، مردم و دولت کشورمان به موضوع فلسطین تشکر کرد.

وی ضمن انتقاد شدید از خیانت برخی سران اعراب به آرمان ملت فلسطین، خواستار محکومیت جهانی عادی سازی روابط با رژیم جعلی اسراییل و تضییع حقوق ملت فلسطین از سوی دولت ها و پارلمان کشورهای اسلامی و جهان شد.

رئیس مجلس فلسطین در این تماس ضمن ابلاغ سلام به قالیباف، شروع بکار مجلس جدید در جمهوری اسلامی ایران و ریاست ایشان را تبریک گفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.