نیل کاووتو خبرنگار فاکس نیوز خطاب به ترامپ گفت: این شبکه برای شما کار نمی کند.

به گزارش جماران؛ رسانه های غربی از حمله "نیل کاووتو" مجری شبکه "فاکس نیوز" به "دونالد ترامپ" رئیس جمهوری آمریکا که این شبکه تلویزیونی مورد علاقه وی است، خبر دادند. کاووتو گفته است "نه من و نه این شبکه خبری برای تو (ترامپ) کار نمی کنیم.

تارنمای خبری آمریکایی "هیل" روز جمعه با انتشار این خبر نوشت: کاووتو (Neil Cavuto) مجری شبکه فاکس نیوز در انتقاد  از ترامپ رئیس جمهوری آمریکا که اخیرا گفته بود "فاکس نیوز دیگر برای ما کار نمی کند"، گفت: اول از همه اینکه جناب رئیس جمهوری ما (فاکس نیوز) برای شما کار نمی کنیم و من هم برای شمار کار نمی کنم، وظیفه من پوشش اخبار مرتبط به شما است .

هیل نوشت: تاختن  این مجری فاکس نیوز به رئیس جمهوری آمریکا که بدنبال توییت های ترامپ صورت گرفت که این شبکه را به استخدام برخی عناصر دمکرات و پیوستن "سارا هاکوبی سندرز" (Sarah Huckabee Sanders) سخنگوی پیشین کاخ سفید و اینکه برخی از گزارشگران و خبرنگاران این شبکه تلویزیونی علیه وی صحبت هایی می کنند،  مورد انتقاد قرار داده بود.

بنابراین گزارش کاووتو در ادامه انتقادهای خود از رئیس جمهوری آمریکا گفت: من تملق گوی شما نیستم و تنها اخبار مرتبط به شما را  پوشش می دهم.

وی در بخش دیگری از انتقادهای خود، ترامپ را فردی عنوان کرده که از پاسخ دادن به واقعیت های که مایل به شنیدن آنها نیست، متهم ساخت.

به گزارش این این تارنمای خبری آمریکایی، مجری فاکس نیوز در بخش دیگری از انتقاد خود علیه رئیس جمهوری آمریکا گفت: از همه اینها گذشته من فردی نیستم که بگویم  وضع تعرفه های گمرکی عالی است که شما می گویید، همانطور من جز کسانی نیستم که بگوید مکزیک پول دیوار مرزی را پرداخت می کند، که شما می گویید.

مجری شبکه فاکس نیوز که شبکه مورد علاقه ترامپ است در ادامه انتقاد تند خود از رئیس جمهوری افزود: مثل شما هرگز حق سکوت برای یک ستاره فیلم های (غیراخلاقی) پرداخت نمی کنم تا بعدا آشکار شود که این کار را کرده اید .

کاووتو گفت: (خبر) جعلی زمانی است که جناب رئیس جمهوری  چیزی غلط و اشتباه باشد، نه آن چیزی که خوشایند (شما) نیست.

بنابراین گزارش، ترامپ چهارشنبه گذشته در مصاحبه ای با"بریان کیلمید" (Brian Kilmeade) گفته بود: از فاکس نیوز چندان راضی نیستم.

در حالی به گزارش هیل،  مجری شبکه فاکس نیوز به انتقادی بی سابقه علیه رئیس جمهوری آمریکا پرداخته که این شبکه برای ترامپ بسیار محبوب بوده و حتی در پرواز با هواپیمای "ایر فورس وان" ، هواپیمای ویژه رئیس جمهوری آمریکا، بنابر دستور العملی  از تنظیم تلویزیون های داخل این هواپیما  بر روی شبکه های دیگر بخصوص "سی ان ان" منع شده است و باید بر روی فاکس نیوز تنظیم شده باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.