'عمران خان' نخست وزیر پاکستان روز گذشته اعلام کرد که این کشور سر جنگ با هند ندارد و به نشانه حُسن نیت خلبان هندی را آزاد می کند.

به گزارش جماران؛ دولت پاکستان که روز گذشته به نشانه حُسن نیت از آزادی خلبان بازداشت شده هندی خبرداده بود، روز جمعه 'ابی نندن' را در گذرگاه مرزی دو کشور به مقامات ارشد نیروی هوایی هند تحویل داد.

به نقل از رسانه های پاکستانی، نیروهای امنیتی این کشور آبی نندن خلبان هندی را تحت تدابیر شدید امنیتی به منطقه مرزی واگا، گذرگاه مشترک مرزی پاکستان و هند منتقل کردند.

مقامات ارشد نیروی هوایی هند در آن سوی مرز موسوم به 'آتاری'، پس از تکمیل مراحل تشریفات، آبی نندن را از مقامات پاکستانی تحویل گرفتند.

'عمران خان' نخست وزیر پاکستان روز گذشته اعلام کرد که این کشور سر جنگ با هند ندارد و به نشانه حُسن نیت خلبان هندی را آزاد می کند.

ارتش پاکستان روز چهارشنبه ضمن تایید سرنگونی دو فروند جنگنده هند که حریم هوایی پاکستان را نقض کرده بودند، اعلام کرد یک خلبان هندی نیز در خاک پاکستان بازداشت شده است.

وی افزود نیروی هوایی این کشور دو فروند جنگنده هندی که حریم هوایی پاکستان را نقض کرده بودند، را شناسایی کرده و در اقدام فوری آن را سرنگون کرد.

ابی نندن خلبان هندی قبل از آزادی در برنامه ای تلویزیونی از رفتار دوستانه ارتش پاکستان تشکر کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.