• کدخبر: 1090259
  • منبع: خانه ملت
  • نسخه چاپی

پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

فلاحت پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس خبر داد:

اصرار کمیسیون امنیت ملی بر مصوبه پیشین خود درباره لایحه CFT

فلاحت پیشه با بیان اینکه پیش از این یکبار اصلاحات کمیسیون درباره ایرادات شورای نگهبان به این شورا ارسال شده بود، اظهار داشت: با این حال شورای نگهبان تنها سه ایراد را برطرف شده دانست و بقیه ایرادات را مجددا به کمیسیون ارجاع داد ضمن اینکه پیش از این هفت مورد از ایرادات نیز به مجمع ارجاع شده است.

به گزارش جماران؛ حشمت الله فلاحت پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، در تشریح نشست عصر امروز (یکشنبه، ۱۶ دی ماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی ایرادات شورای نگهبان درباره لایحه CFT گفت: در این جلسه که با حضور کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان برگزار شد، کمیسیون به بررسی ایرادات این شورا درباره لایحه CFT پرداخت و بر نظر قبلی خود اصرار کرد.

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه پیش از این یکبار اصلاحات کمیسیون درباره ایرادات شورای نگهبان به این شورا ارسال شده بود، اظهار داشت: با این حال شورای نگهبان تنها سه ایراد را برطرف شده دانست و بقیه ایرادات را مجددا به کمیسیون ارجاع داد ضمن اینکه پیش از این هفت مورد از ایرادات نیز به مجمع ارجاع شده است.

وی افزود: در نهایت مجموعه نظر کمیسیون امنیت ملی تصویب لایحه CFT با نظر قبلی این کمیسیون بود که لایحه مصوب در اولین جلسه صحن علنی در هفته آتی کاری مجلس در دستور کار قرار می‌گیرد.

فلاحت پیشه در ادامه به حضور سردار اشتری در جلسه این کمیسیون برای بررسی بودجه انتظامی کشور اشاره و بیان کرد: قرار شد کمیسیون امنیت ملی مجلس حداکثر تلاش خود را برای تضمین بودجه ناجا و تا تخصیص صد در صدی این بودجه انجام دهد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه حوزه‌های نظامی، انتظامی و دفاعی است که امنیت مسئولان دولت و مردم را تأمین می‌کند، خاطرنشان کرد: باید سعی کنیم منابع مورد نیاز وزارت دفاع که بنیه دفاعی کشور را تقویت می‌کند به خصوص در حوزه‌های مرزبانی و ناجا تأمین کنیم که در این خصوص پیشنهاداتی نیز از ناجا گرفتیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1090259
  • منبع: خانه ملت
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.