به گزارش خبرنگار ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز یکشنبه در نشست ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: فراهم کردن زمینه اشتغال جوانان و بالا بردن تولید در راستای اشتغالزایی برای مبارزه با اعتیاد ضروری است.
وی تاکید کرد: باید مشکلات اشتغال جوانان را سرو سامان دهیم، اگر همه مدیران همت به خرج داده و قوی تر حرکت کنند، می توانیم مشکلات و موانع اشتغال جوانان را برطرف کنیم.
استاندار ایلام ادامه داد: نیاز به مدیران تلاشگر ، قوی و سرزنده در شرایط فعلی ضروری است تا بتوانیم با مدیریت و خلاقیت آنها موانع موجود را کنار بزنیم.
سلیمانی دشتکی گفت: مدیران باید پاسخگوی مردم باشند، چاره ای جز حرکت منسجم و قوی برای رونق اشتغال نداریم تا آسایش و آرامش مردم را فراهم کنیم.
وی یادآور شد: کشورمان در شرایط سخت تر از امروز قرار گرفته و سربلند و پیروز شده ایم، زمان جنگ با قدرت ایستاده ایم و با استقامت قوی پیروز شدیم، امروز نیروهای مسلح کشور در اوج اقتدار بوده و قابل مقایسه با قبل از انقلاب در تمامی زمینه ها نیستیم.
استاندار ایلام همچنین به جایگاه ایلام از نظر رتبه بندی در زمینه مواد مخدر اشاره کرد و گفت: رتبه ما نسبت به دیگر استان ها در زمینه اعتیاد و مواد مخدر رتبه خیلی خوب است و جای امیدواری دارد و اگر به همین صورت پیش برود خیلی خوب است، مساله ای که باعث نگرانی است، کاهش سن مصرف مواد مخدر است.
سلیمانی دشتکی گفت: اعتیاد زمینه ساز مسائل و مشکلات دیگری مانند طلاق، بزهکاری و ناهنجاری های اجتماعی و ... می شود که تنها چاره و راه مبارزه با این پدیده شوم ایجاد اشتغال برای جوانان و هدایت آنان به سمت تولید و بهبود شرایط است.
وی افزود: با برگزاری جلسات مکرر اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و جلسات سرمایه گذاری با حل کردن مشکلات تولیدکنندگان و کارفرمایان تلاش خود در جهت ایجاد اشتغال مولد جوانان دو چندان کرده ایم.
استاندار ایلام ادامه داد: همه باید دست به دست هم بدهیم و برای پیش بردن جامعه و خانواده ها به سمت اشتغال، توسعه، نشاط و رفاه اجتماعی پیش برویم.
وی از صدا و سیما خواست با تهیه برنامه ها ، فیلم و سریال آثار مخرب مواد مخدر را به خانواده ها نشان بدهند که این حرکت باعث می شوند که خانواده در زمینه جلوگیری از اعتیاد فرزندانشان اطلاعات بیشتری داشته باشند.
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.