سرهنگ ' حسین بساطی ' روز چهارشنبه در همایش ' سبک زندگی سالم ' با محوریت ' پیشگیری از اعتیاد ' در گلپایگان افزود: مبارزه جدی، قاطع و برنامه ریزی شده در رابطه با عاملین تولید، توزیع و مصرف کنندگان مواد مخدر در دستور کار نیروی انتظامی این شهرستان قرار دارد.
وی اضافه کرد: در این راستا چندین باند که بصورت خرد اقدام به توزیع مواد مخدر می کردند و پاتوق هایی که برای مصرف مواد مخدر در این شهرستان ایجاد شده بود متلاشی و افرادی نیز در این رابطه دستگیر شدند.
سرهنگ بساطی با بیان اینکه تنها قوه قهریه نمی تواند عامل بازدارنده اعتیاد به مواد مخدر باشد بر لزوم همکاری همه دستگاهای ذیربط و مراکز آموزشی و مردمی با نیروی انتظامی برای آگاهی بخشی به مردم نسبت به اثرات مخرب مصرف مواد مخدر بویژه در بین جوانان تاکید کرد.
فرمانده انتظامی گلپایگان همچنین بابیان اینکه از احیا و کمک به جوانانی که گرفتار بلای خانمانسوز اعتیاد شده اند نیز نباید غافل شویم گفت: خیران می توانند برای درمان معتادان به مواد مخدر ورود پیدا کنند و نیروی انتظامی نیز در کنار آنان خواهد بود.
در ادامه سرپرست فرمانداری گلپایگان نیز گفت: این همایش با هدف آگاهی بخشی جامعه از سوء مصرف مواد مخدر توسط شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر در این شهرستان برگزار شد.
' حسین یارمحمدیان ' افزود: در هفته مبارزه با مواد مخدر نیز برنامه های متعددی شامل برپایی نمایشگاه و کارگاه آموزشی، امحا مواد مخدر و تعدادی آلات و ادوات استعمال کشف شده، برنامه آموزشی، ورزشی، پیاده روی و سخنرانی در شهرستان گلپایگان برگزار شد.
رئیس شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر گلپایگان با اشاره به اینکه معضل اعتیاد با مشارکت همگانی، آموزش و انجام اقدامات پیشگیرانه در جامعه کاهش می یابد افزود: همه باید از طریق خانواده ها، مراکز آموزشی، بهداشتی درمانی، ادارات، سازمان ها و دیگر نهادهای مرتبط برای پیشگیری و کاهش استعمال مواد مخدر به خصوص در بین جوانان تلاش کنیم.
شهرستان گلپایگان باافزون بر 90 هزار جمعیت در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
7138 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.