به گزارش ایرنا، محمد کاظم نظری ظهر سه شنبه در همایش طرح توان افزایی زنان با رویکرد کارآفرینی و کسب و کار کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار داشت: ارتقای آموزش های متناسب در حوزه مهارت های اجتماعی و اقتصادی بسیار ضروری است.
وی افزود: در میان تحصیلکردگان در اجتماع نقصان مهارت دیده می شود که باید در راستای ارتقای حوزه کارآفرینی و کسب و کار آموزش های فنی و تخصصی ببینند.
نظری بیان کرد: یکی از دلایل موفقیت کشورهای توسعه یافته این است که در ابتدا آموزش های لازم و متناسب با هر حرفه ارائه می شود.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: طرح توان افزایی زنان با محوریت کارآفرینی و کسب و کار با هدف ارتقای جایگاه زنان در جامعه، افزایش سهم حضور زنان و تاکید بر بنیان خانواده به مدت سه روز در یاسوج با حضور 100 خانم فارغ التحصیل منتخب اجرایی شده است.
آذر صفایی نیا ابراز داشت: با توجه به دغدغه دولت نسبت به اشتغال جوانان، باید حلقه مفقوده کسب و کار پایدار که آموزش و مهارت مناسب است به جوانان آموزش داده شوند.
وی افزود: گسترش کارافرینی و کسب و کار منجر به ارتقای سطح اقتصادی کشور و جامعه خواهد شد که به سبب آن نیز بسیاری از آسیب های اجتماعی کاهش پیدا خواهند کرد.
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.