به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، کلثوم غفاری در جمع شماری از اعضای کارگروه زنان و خانواده گلستان اظهار کرد: سال گذشته این طرح در 20 منطقه در معرض آسیب گلستان اجرا شد اما امسال سهمیه استان به 12 منطقه کاهش یافته است.
وی بیان کرد: گلستان مناطق در معرض آسیب زیادی دارد که کاهش معضلات ناشی از افزایش آسیب های اجتماعی به برنامه ریزی دقیق و اجرای مستمر و همیشگی طرح تاب آوری احتیاج دارد.
مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری گلستان همچنین بر حمایت بیشتر از زنان کارآفرین استان تاکید کرد و گفت: زنان کارآفرین در طرح ملی توان افزایی با رویکرد کسب و کار بانوان و جوانان، شناسایی و حمایت می شوند.
غفاری ادامه داد: در کنار حمایت های انجام شده راه اندازی مراکز فروش و بازارچه های عرضه تولیدات این زنان در همه شهرهای استان ضروری و تسهیل کننده روند اشتغال و تامین درآمد پایدار این افراد است.
وی گفت: گلستان از استانهای پیشرو در حوزه فعالیت زنان در عرصه های تولید، اشتغال و کارآفرینی است که فرایندهای اجرای این کسب و کارها می تواند به الگوهای مناسبی برای زنان دیگر استانها تبدیل شود.
به گفته وی؛ حمایت از این زنان با رفع کمبودها و مشکلات در مراحل گوناگون تولید و فروش محصولات با قوت ادامه دارد و امیدواریم گسترش این پشتیبانی ها به توانمندسازی و تامین درآمدهای بیشتر آنان منجر شود.
3091/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.