محمد تاسمه روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: میزان اعتبارات امسال شهرستان را 205میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: اولویت توزیع بودجه امسال با طرح های نیمه تمام و در دست احداث است.بیشترین میزان اعتبارات امسال به ترتیب در بخش های کشاورزی با 40 میلیارد ریال ، بهداشت و درمان 35 میلیارد ریال ، راهداری 26 میلیارد ریال و راه و شهرسازی 14 میلیارد ریال توزیع و تخصیص خواهد یافت.
وی تاکید کرد: تکمیل پروژه نیمه تمام دی کلینیک شهرستان یکی از خواسته ها و نیازهای اصلی مردم ملکشاهی است که 30 میلیارد ریال از محل بودجه شهرستان به آن اختصاص یافته و در صورت تأمین بودجه این پروژه از سایر منابع شاهد تکمیل این پروژه خواهیم بود.
فرماندار ملکشاهی یادآور شد: از دیگر اولویت های عمرانی شهرستان حذف نقاط حادثه خیز و بهسازی مسیرهای ارتباطی شهرستان بویژه مسیر ایلام – ملکشاهی – مهران است که عملیات اجرایی آن از ماه گذشته آغاز شده و تا پایان مهر به پایان خواهد رسید.
تاسمه اضافه کرد: بیشترین میزان اعتبار امسال به حوزه کشاورزی اختصاص یافته که مهمترین بخش های آن احداث 2 ایستگاه پمپاژ کشاورزی در روستاهای گنبد پیرمحمد و خوشادول شوهان است که در صورت احداث بیش از 200 هکتار از اراضی منطقه زیر کشت آبی و باغات قرار می گیرد.
وی از دیگر بخش های مورد توجه توزیع بودجه شهرستان را عمران شهری و روستایی دانست و گفت: توزیع اعتبارات امسال بر اساس آمایش سرزمینی و نگاه کارشناسانه از یک رویکرد عدالت محور برخوردار است.
شهرستان 30 هزار نفری ملکشاهی شامل سه شهر ارکواز ، دلگشا و مهر ، 2 بخش گچی و مرکزی ، سه دهستان شوهان ، کبیرکوه و چمزی و 27 روستا است.
7179/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.