نورالله دلخواه روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از این تعداد 93 هزار و 260 نفر از کشور خارج و 22 هزار و 489 نفر نیز مربوط به بازگشت زائران به کشور است.
وی با بیان عبور راحت و بدون معطلی زائران از مرز مهران به مقصد عتبات عالیات افزود: از این تعداد تردد زائران از مرز مهران(ورود و خروج)110 هزار و 35 نفر ایرانی و مابقی نیز مربوط به زائران خارجی است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام تاکید کرد: بیشتر این زائران برای نخستین بار (زائر اولی) به عراق و زیارت بارگاه مطهر ائمه اطهار (ع) مشرف شدند و برای سفر به این اماکن مقدس از مرز رسمی و بین المللی مهران تردد کرده اند.
دلخواه با بیان اینکه افزایش تردد زائرین عتبات عالیات در روزهای مانده به تعطیلات ایام نوروز روبه افزایش است ، گفت: مرز مهران درایام نوروز به صورت شبانه روز برای سفر به عتبات عالیات باز است.
وی به زائران توصیه کرد با توجه به اینکه ویزا در مرز مهران صادر نمی شود لذا قبل از عزیمت به سمت مرز، گذرنامه و روادید خود را تهیه کنند.
به گزارش ایرنا، شهر مرزی مهران در 85 کیلومتری جنوب باختری ایلام قرار دارد و مرز بین المللی مهران در 11 کیلومتری آن از کانون های مهم تردد زائر و کالا به کشور عراق بشمار می رود.
3032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.