علیرضا سیاهپور، پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا به رتبه ششم فارس در کشور از نظر آمار تردد خودرو در جاده های استان در این مدت افزود: بیشترین تردد در استان مربوط به محور شیراز – مرودشت است و این محور جزو 10 محور پرتردد کشور محسوب می شود.

**کاهش 37 درصدی تعداد کشته های حوادث جاده ای فارس
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس، با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه کاهش تصادفات منجر به فوت در این استان گفت: حضور گسترده نیروهای پلیس در کنار ثبت تخلفات به وسیله سیستم های نظارت تصویری سبب شده که با توجه به کنترل سرعت خودروها شاهد کاهش 37 درصدی تعداد کشته های آمار فوتی ناشی از حوادث جاده ای باشیم.
وی ادامه داد: در مقابل کاهش شدت تصادفات و پایین آمدن آمار کشته های حوادث جاده های، افزایش 15 درصدی تعداد مصدومان را در مقایسه با مدت مشابه پارسال داشته ایم.
سیاهپور، به مسافران نوروزی توصیه کرد که با توجه به نزدیک شدن پایان تعطیلات، زمان بازگشت از سفر را به روزهای پایانی موکول نکنند و ضمن رعایت تمام نکات ایمنی، به هشدارهای پلیس و نیروهای راهداری نیز توجه نمایند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس افزود: رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از رانندگی در حالت خواب آلودگی و مدیریت سفر از جمله اقداماتی است که رانندگان باید در مرحله بازگشت از سفر با جدیت مد نظر داشته باشند.
وی افزود: تمام محورهای استان فارس هم اینک باز است و تردد در آنها جریان دارد.
6122/ 2027
خبرنگار: سارنگ عبدالهی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.