سید حسینعلی موسوی روز پنجشنبه در نشست ثبت وقایع حیاتی این شهرستان اظهار کرد: کارت هوشمند ملی ضمن احراز هویت افراد نقش مهمی در تسهیل خدمات دارد و بخشی از خدمات ثبت احوال در راستای حقوق شهروندی مورد تاکید رئیس جمهور است.
وی با بیان اینکه کارت هوشمند ملی ابزار کاملی برای شناسایی هویت افراد است، افزود: با اتخاذ تصمیمات لازم سرعت صدور و تحویل کارت ملی هوشمند در سطح شهرستان را افزایش می دهیم تا بتوانیم درصد بیشتری از افراد را صاحب کارت ملی هوشمند کنیم.
فرماندار دهلران با اشاره به وضعیت صدور شناسنامه مکانیزه در سطح شهرستان یادآور شد: در این مدت(11 ماهه سال) یک هزار و 796 فقره شناسنامه مکانیزه برای افراد بالای 15 سال صادر شده است.
موسوی با اشاره به ثبت وقایع حیاتی در این شهرستان یادآور شد: همچنین در مدت یاد شده یک هزار و 284 واقعه ولادت و 237 واقعه فوت ثبت شده است.
وی با بیان اینکه 100 درصد وقایع حیاتی شهرستان دهلران در موقع مقرر ثبت شده اند، گفت: در این مدت( 11 ماهه سال) 528 واقعه ازدواج نیز ثبت شده است.
به گفته موسوی در این مدت به ازای هر 16 واقعه ازدواج در شهرستان دهلران یک واقعه طلاق نیز به ثبت رسیده است.
شهرستان مرزی دهلران با بیش از 55 هزار نفر جمعیت در 220 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد، این شهرستان با چهار بخش و پنج شهر از مهمترین شهرستان های استان ایلام محسوب می شود
7175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.