مدیرکل ثبت احوال آذربایجان شرقی اعلام کرد که  بر اساس آمارها، ازدواج در سنین کم موفق‌تر است.
   
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، احد جودی در جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی استان با اشاره به آمار ثبت وقایع حیاتی طی 9 ماهه سال جاری، اظهار کرد: در مجموع در مدت زمان یاد شده، 51 هزار و 636 واقعه ولادت به ثبت رسیده که نسبت به سال گذشته 2.5 درصد کاهش یافته است.
 
وی با بیان این‌که در آذربایجان شرقی طی 9 ماهه سال 96، حدود 16 هزار و 129 واقعه فوتی به ثبت رسیده است که نسبت به سال گذشته کاهش 0.6 را نشان می‌دهد، ادامه داد: از این تعداد، هفت هزار و 369 واقعه فوتی در تبریز به ثبت رسیده که در مقایسه با سال گذشته حدود دو درصد کاهش یافته است.
 
مدیرکل ثبت احوال آذربایجان شرقی بیشترین آمار فوتی را در استان مربوط به تبریز و کمترین فوت مربوط به چاراویماق است، گفت: درصد ثبت وقایع در مدت قانونی طی 9 ماهه سال جاری در تبریز معادل دو درصد و در چاراویماق معادل 14.7 درصد است.
 
وی در رابطه با آمار ازدواج در آذربایجان شرقی طی 9 ماهه سال جاری، اظهار کرد: در این مدت 24 هزار و 229 مورد به ثبت رسیده که 21 هزار و 891 مورد معادل 90.4 درصد شهری و دو هزار و 338 مورد معادل 9.6 درصد روستایی است.
 
جودی با اشاره به آمار طلاق، گفت: در 9 ماهه سال جاری 6675 مورد طلاق ثبت شده که نسبت به سال گذشته کاهش 9 درصدی را نشان می‌دهد.

وی افزود: بیشترین مورد طلاق کمتر از یک سال زندگی مشترک معادل 13 درصد و بیشتر از 29 سال معادل 3.6 درصد است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.