رئیس اداره ثبت احوال سلماس از ثبت بیش از 1400 ازدواج طی سال جاری در شهرستان سلماس خبرداد.

بهمن آقاجان زاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی، گفت: در مدت 9ماهه سال جاری یک هزار و 440 مورد ازدواج در شهرستان سلماس ثبت شده است که از این تعداد ٦٠٣ مورد ازدواج در مناطق شهری و ٨٣٧ مورد در مناطق روستایی روی داده است که حاکی از کاهش 2.7 درصدی این امار نسبت به 9 ماهه سال 95 است.

آقاجان زاده افزود: در 9ماهه نخست سال 95 نیز هزار و 481 مورد ازدواج ثبت شده است که مقایسه آمار نشانگر کاهش 2.7 درصدی آمار ازدواج 9 ماهه نخست سال 96 نسبت مدت مشابه سال گذشته است.

وی با اعلام آمار ثبت شده طلاق در طول 9ماهه نخست سال جاری بیان کرد: ثبت 178 مورد طلاق در مناطق شهری و روستایی این شهرستان نشان میدهد متاسفانه آمار طلاق در شهرستان نسبت به مدت مشابه سال95 رشد 14.8 درصدی داشته است.

آقاجان زاده با اشاره به کاهش 3 درصدی امار ولادت در سطح این شهرستان در مدت 9 ماهه نخست سال جاری تصریح کرد: تاکنون 2 هزار و ٨٦٤ مورد ولادت در سلماس ثبت شده است و محمد و فاطمه در صدر اسامی انتخابی مردم سلماس برای فرزندان خود بوده است.

رئیس اداره ثبت احوال سلماس همچنین با اعلام ثبت ٧١٤ مورد فوت در این شهرستان در 9 ماه نخست سال جاری یادآور شد: این میزان افزایش ١٢ درصدی میزان فوت های ثبت شده را نسبت به سال گذشته نشان می دهد. 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.