مهدی شریفی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طرح نظارت نوروزی در 2 بخش کالا و خدمات و به 2 شکل سازمانی و مشترک با دیگر نهادها از 15 بهمن ماه آغاز شده و تا 15 فروردین نیز ادامه دارد.
وی افزود: این اداره کل در ایام عید برای کمک به مردم در بخش بازار و جلوگیری از گران‌ فروشی و تخلف با ایجاد پایگاه ‌های ثابت و سیار، نظارت و کنترل خود در بازار بویژه بر روند عرضه کالاهای اساسی و پر تقاضا را تشدید می‌کند.
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام تاکید کرد: در این ایام و با همکاری مجامع امور صنفی، تخلفات صنوف به صورت محسوس و نامحسوس رصد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در امور صنفی به صورت فوری به تخلفات رسیدگی می‌شود.
شریفی گفت: در صورتیکه مردم در جریان خرید کالاهای مورد نیاز خود در این ایام با تخلف واحد صنفی مواجه شدند، علاوه بر شماره تلفن 124 که در تمام شهرستان ها فعال است، می توانند با شماره تماس 33363192 نیز تماس بگیرند تا بطور مستقیم به ستاد خبری وصل شده و گزارش تخلف صورت گرفته را اعلام کنند.

** تامین 520 تن میوه شب در استان ایلام

وی از تامین میوه پر مصرف شب عید (پرتغال و سیب) استان برای ایام منتهی به سال جدید خبر داد و گفت: هیچ گونه مشکلی بابت تامین میوه و مرکبات شب عید در استان وجود ندارد و بیش از 520 تن میوه به اندازه نیاز آماده توزیع در شب عید است.
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام از برگزاری نمایشگاه بهاره در مرکز استان (سوله اداره کل غله ایلام ) خبر داد و اضافه کرد: این نمایشگاه به مدت از 12 تا 22 اسفند برگزار می شود و مردم می توانند نیازهای اساسی خود را از این نمایشگاه تامین کنند.
به گفته وی، در این نمایشگاه ها اقلام مورد نیاز مردم از قبیل پوشاک، کیف و کفش، گوشت، مرغ، ماهی، لبنیات، برنج و خشکبار زیر قیمت بازار عرضه می شود.
شریفی تصریح کرد: نظارت کافی از سوی سازمان های نظارتی در طول مدت برگزاری نمایشگاه بهاره بر نحوه عرضه کالاها انجام می شود تا از افزایش قیمت در این نمایشگاه ها جلوگیری شود.
وی یادآور شد: برگزاری نمایشگاه ‏های عرضه مستقیم کالا و فروش های فوق العاده در سطح شهر از جمله راهبردهای موثر در کنترل و تنظیم قیمت بازار در ایام پایانی سال است.
3032/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.