امیدعلی عزتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سه اکیپ 2 نفره مشترک اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در قالب بازرسی و نظارت در سطح شهرستان در 2 شیفت صبح و عصر برای نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی و غیر صنفی فعالیت می کنند.
وی افزود: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت ایوان و گشت های تعزیرات حکومتی نیز بر نحوه فعالیت واحدهای صنفی و کالاهای عرضه شده نظارت دارند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با متخلفان بدون هیچ اغماضی برخورد می شود.
به گفته وی به منظور جلوگیری از افزایش قیمت برخی کالاهای مصرفی ضروری از جمله برنج، گوشت قرمز و مرغ به میزان مورد نیاز توسط عوامل توزیع کننده تعیین شده است.
عزتی از شهروندان خواست هرگونه تخلف اقتصادی را از طریق تماس با شماره تلفن گویای 124 ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.
وی تاکید کرد: نظارت برتوزیع کالا وخدمات، ایجاد بسترمناسب برای تامین مایحتاج عمومی، رسیدگی سریع و دقیق به شکایات مردمی و پرونده های تشکیل شده از اهداف اجرای طرح تشدید نظارت بازرسی وتنظیم بازار ایام نوروزاست.
به گزارش ایرنا، ایوان با جمعیت 55 هزار نفر در 35 کیلومتری شمال ایلام قرار دارد و دارای 2 هزار و 500 واحد صنفی فعال در قالب 10 اتحادیه در بخش های تولیدی، توزیعی و خدماتی است.
7180/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.