مجید زینی وند روز دوشنبه در حاشیه سفر به ایلام در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ماه گذشته ویژه دانش آموزان مقطع پیش دانشگاهی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اجرا و با استقبال دانش آموزان مواجه شد.
وی ادامه داد: در اجرای این طرح دانش آموزان خارج از وقت مدرسه از طریق تلفن همراه، رایانه، تبلت و ... وارد یک سامانه شده و با وارد کردن کد مشخص در کلاس های تقویتی مجازی دروس مختلف شرکت می کنند.
معاون وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: هزینه تولید محتوای الکترونیکی، تدریس و استفاده سخت افزاری و نرم افزاری اجرای این آموزش های الکترونیکی برای هر دانش آموز یک میلیون ریال است که خوشبختانه یک فرد خیر غیر بومی با تعهد 10 میلیارد ریال پرداخت آنرا تقبل کرده است.
به گفته زینی وند، آموزش های الکترونیکی و آنلاین برای دانش آموزان دوره دوم متوسطه شامل تمامی دروس مختلف است و هدف این طرح تقویت بنیه علمی و استفاده از ظرفیت های فناوری نوین برای ارتقا سطح دانش علمی دانش آموزان خواهد بود.
وی اظهار کرد: در سفر امروز به استان و شهرستان دره شهر در نشست با مدیران مدارس وضعیت آموزشی دانش آموزان و نقاط قوت و ضعف آنها بررسی تا اقدام لازم برای اجرای این طرح و ارتقا وضعیت آموزشی مدارس استان انجام گیرد.
مجید زینی وند، معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش صبح امروز به استان ایلام سفر کرد.
افتتاح کلینیک فرهنگیان دره شهر، شرکت در شورای آموزش و پرورش دره شهر، دیدار با جمعی از مدیران مدارس غیر دولتی ایلام، دیدار با استاندار و شرکت در نشست شورای آموزش و پرورش استان از برنامه های سفر 2 روزه زینی وند به ایلام است.
خبرنگار: آزاده خرم ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.