به گزارش ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش ایلام در این آیین توضیح داد: این کلینیک در زمینی به مساحت یک هزار و 200 متر مربع و در 2 طبقه احداث شده است.
علی بیرانوند اضافه کرد: برای ساخت این کلینیک که خدمات آن شامل دندانپزشکی، تزریقات و پانسمان، پزشک عمومی و غیره است بیش از 10 میلیارد ریال از محل اعتبارهای وزارت آموزش و پرورش هزینه شده است.
وی اظهار کرد: عموم مردم می توانند از خدمات درمانی این کلینیک برخوردار ولی برای فرهنگیان اعم از شاغل و بازنشسته خدمات این مجتمع با تخفیف ارایه می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام هدف از راه اندازی این کلینیک را رفاه حال مردم این شهرستان برای دریافت خدمات درمانی بویژه قشر فرهنگیان و کاهش مراجعه برای خدمات درمانی به مراکز درمانی مرکز استان عنوان کرد.
مجید زینی وند، معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش صبح امروز به استان ایلام سفر کرد.
افتتاح کلینیک فرهنگیان دره شهر، شرکت در شورای آموزش و پرورش دره شهر، دیدار با جمعی از مدیران مدارس غیر دولتی ایلام، دیدار با استاندار و شرکت در نشست شورای آموزش و پرورش استان از برنامه های سفر دو روزه زینی وند به ایلام است.
خبرنگار: آزاده خرم ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.