نعمت الله بیرانوند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طی 9 ماه سال جاری 160 پرونده در بخش بهداشت ، دارو و درمان در شعب تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد که با تلاش مجموعه شعب رسیدگی به 158 پرونده انجام و مختومه شدند.
وی افزود: در مجموع قضات رسیدگی کننده متخلفان این حوزه را در شعب بدوی به پرداخت 272 میلیون و 2000 هزار ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرده اند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام یادآور شد: واحد اجرای احکام این اداره کل نیز طی مدت یاد شده پذیرای 115 پرونده در بخش بهداشت ، دارو و درمان بود که تاکنون 113 پرونده در این واحد رسیدگی شده است.
بیرانوند تاکید کرد: از مجموع جرائم در نظر گرفته شده برای خاطیان در بخش اجرای احکام تاکنون 187 میلیون و 470 هزار ریال وصول شده است.
وی اضافه کرد: با توجه به حساسیت حوزه بهداشت و درمان و ارتباط تنگاتنگ با سلامت مردم نیروهای این سازمان با همکاری سایر ارگان های نظارتی نظارت دقیقی بر این حوزه دارند تا عرصه را برای فعالیت مجرمانه برخی افراد مسدود کنند تا سلامت شهروندان با مخاطره روبرو نشود.
وی تاکید کرد: چهار شعبه بدوی در ایلام و چهار شعبه نیز در شهرستان های سرابله، دهلران، دره شهر و مهران به تخلف های حوزه تعزیرات حکومتی رسیدگی می کنند و رسیدگی به پرونده ها واصله در شهرستان های ایوان و ملکشاهی در شعبه ایلام، شهرستان سیروان در شعبه سرابله و شهرستان های بدره و آبدانان نیز در شعبه دره شهر انجام می شود.
خبرنگار و منتشر کننده: حسن کهزادیان
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.