داریوش جودکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه با اشاره به عملکرد سال گذشته این سازمان در بخشهای قاچاق کالا، پرونده‌های بهداشتی و کالا و خدمات اظهار داشت: برای متخلفان در سال گذشته بیش از 403 میلیارد ریال جریمه صادر شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از ورود 10 هزار و 125 پرونده تخلف اقتصادی در سه بخش کالا و خدمات، قاچاق و بهداشت  به شعب تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در سال 95  خبر داد و افزود: در این مدت به صورت 100 درصدی به پرونده‌ها رسیدگی شده است.

جودکی با بیان اینکه 85 درصد پرونده‌ها مربوط به کالا و خدمات بوده است، عنوان کرد: 7 هزار و 891 پرونده در این حوزه بوده که به طور کامل رسیدگی شده است.

وی افزود: تعداد پرونده‌های بخش قاچاق کالا یک  هزار و 734  پرونده بوده و در این مدت 500  پرونده در بخش بهداشت، درمان و دارو نیز به شعب تعزیرات حکومتی در استان وارد شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: در ایام پایانی سال بیش از 430 واحد صنفی بازرسی شده و برای 243 واحد متخلف پرونده گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت وعدم صدور فاکتور تشکیل شده و برای متخلفان 626 میلیون و 759 هزار ریال محکومیت صادر شد.

جودکی با اشاره به اینکه در طرح نوروزی تعزیرات در مجموع 207 اکیپ کار نظارتی خود را در دو شیفت صبح و عصر در بازار انجام دادند، بیان کرد: بیشتر تخلفات شامل عدم نصب نرخنامه، گرانفروشی و کم فروشی بوده است.

وی اظهار کرد: مردم پیشنهادات و شکایات خود را با شماره تلفن 135 و سامانه پیامکی 300000135 به سازمان تعزیرات اطلاع دهند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 605497
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.