محمود احمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت یک هزار و 918پرونده در بخش کالا و خدمات، 133پرونده در حوزه قاچاق کالا و ارز و 58 پرونده در حوزه بهداشت و درمان و دارو در شعب تعزیرات حکومتی استان قزوین رسیدگی و مختومه شد.
وی با اشاره به اینکه تمام پرونده های وارده در سال جاری به طور 100درصدی مورد رسیدگی قرار گرفته اند،اضافه کرد: با رسیدگی و صدور حکم برای این تعداد پرونده، متخلفان به تفکیک در بخش کالا و خدمات به پرداخت سه میلیارد و 400 میلیون ریال، در بخش قاچاق کالا و ارز به 25میلیارد ریال و در بخش بهداشت و درمان به پرداخت 248 میلیون ریال جریمه به صندوق دولت محکوم شدند.
احمدی در ادامه با اشاره به اجرای طرح ضیافت در ایام ماه مبارک رمضان گفت: از آغاز این ماه تدابیر خاصی که از قبل برای نظارت بر بازار استان قزوین اندیشیده شده بود اجرا و در این راستا213 مورد بازرسی مشترک متشکل از رئیس شعبه تعزیرات حکومتی،بازرس سازمان صنعت،معدن و تجارت،نماینده اجرای احکام و نماینده های مراکز بهداشت و سایر دستگاه های مربوط،بازرسی و نظارت ویژه ای را به طور گسترده در سطح استان آغاز کردند.
وی،بیشترین بازرسی ها را از قنادی ها (زولبیا و بامیه)، مراکز عرضه حلیم و آش ،پزندگی ها و همچنین رستوران ها و مراکز بین راهی ذکر کرد و ادامه داد: در حال حاضر 484 پرونده در این زمینه تشکیل شده و درحال اقدام می باشد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین، میزان محکومیت واحدهای متخلف را در حدود 522 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: پس از ماه مبارک رمضان نیز به فراخور وضعیت و موضوعات ابلاغی،گشت های مشترکی با سازمان های متولی امر بازرسی توسط تعزیرات حکومتی در سطح استان به صورت مستمر برگزار می شود.
اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین هم اکنون دارای هشت شعبه رسیدگی در مرکز استان، یک شعبه در تاکستان و یک شعبه در بوئین زهرا می باشد.
7388*3013
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.