مدیرکل بازرسی و مدیریت عملکرد تعزیرات حکومتی کشور در حاشیه این مراسم به ایرنا گفت: طرح بازدید از اصناف و کسبه منصف در سطح بازار ایلام که به همت مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همزمان در شهرستان های ایلام نیز اجرا شد طرح خوب و قابل تقدیری است.
محمدحسن سرابیان در خصوص برنامه های اربعین در استان ایلام افزود: سازمان تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان دستگاه های نظارتی بعنوان مرجع رسیدگی کننده در سطح بازار و پایانه ها در ایام اربعین در سراسر کشور بخصوص استان های هدف در حال فعالیت هستند.
سرابیان با بیان اینکه ایلام جز استان های هدف در ایام اربعین است، یادآور شد: حضور فعال و مستمر و ارائه خدمات و همکاری دستگاه های نظارتی با سازمان تعزیرات حکومتی بعنوان مرجع تشکیل دهنده و رسیدگی کننده در پایانه مرزی مهران بصورت شبانه روزی جای تقدیر دارد.
وی یادآور شد: طرح اربعین از سالها پیش کلید خورده و در استان ایلام نیز امسال با توجه به افزایش حجم زائران از مرز مهران این خدمات بیشتر خواهد بود.
سرابیان تاکید کرد: این سازمان بدنبال پیشگیری از وقوع تخلف است تا تشکیل پرونده و حضور در بازار در راستای آرامش به بازار و ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین صورت می گیرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام نیز در این بازدید گفت: طی 6 ماهه نخست امسال به هزار و 700 فقره پرونده کالا و خدمات و 170 پرونده بهداشت، دارو و درمان رسیدگی شده است.
نعمت اله بیرانوند افزود: امروز نیز همزمان با سالروز تاسیس تعزیرات حکومتی از کسبه منصف بازار برای ارائه خدمات منصفانه به شهروندان بخصوص به زائران کربلای معلا در ایلام و شهرستان ها در حال اجرا است.
گفتنی است در این مراسم تعدادی از کسبه نیز متقابلا از تلاش های کارکنان تعزیرات حکومتی استان در راستای نظارت مستمر بر بازار و انتظام بخشی بر قیمت ها تقدیر کردند.
خبرنگار: لیلی خاکی ** انتشاردهنده: حسن کهزادیان
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.