نعمت الله بیرانوند روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طی مدت یاد شده 122 پرونده مربوط به تخلفات واحدهای عرضه کننده خدمات بهداشتی ، دارویی و درمانی در این استان به شعب تعزیرات حکومتی واصل شده است.
وی افزود: شعب این اداره کل در مرکز استان و چهار شهرستان دیگر ایلام در مهلت قانونی رسیدگی به این پرونده ها را اجرایی و تاکنون 109 پرونده مختومه و منجر به صدور رای شده که نشان می دهد 89 درصد پرونده ها رسیدگی نهایی صورت گرفته است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام یادآور شد: متخلفان حوزه بهداشت ، دارو و درمان در این استان پس از صدور آرای شعب رسیدگی کننده به پرداخت بیش از 201 میلیون ریال جریمه محکوم شده اند.
بیرانوند تاکید کرد: این سازمان تخلفات حوزه بهداشت ، دارو و درمان را با توجه به حساسیت ویژه این مراکز و سر و کار داشتن با سلامت شهروندان با دقت و جدیت بیشتری دنبال می کند و رسیدگی به این پرونده ها در اولویت برنامه های تعزیرات حکومتی قرار دارد.
وی بر لزوم دقت نظر مردم در خرید این کالاها از مراکز مجاز که تاییدیه های لازم را از مراجع ذیصلاح دریافت کرده باشند، تاکید کرد.
به گزارش ایرنا، چهار شعبه بدوی در ایلام و چهار شعبه نیز در شهرستان های سرابله، دهلران، دره شهر و مهران به تخلف های حوزه تعزیرات حکومتی رسیدگی می کنند و رسیدگی به پرونده ها واصله در شهرستان های ایوان و ملکشاهی در شعبه ایلام، شهرستان سیروان در شعبه سرابله و شهرستان های بدره و آبدانان نیز در شعبه دره شهر انجام می شود.
خبرنگار و انتشار دهنده: حسن کهزادیان
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.