ایلام-ایرنا- به گزاش خبرنگار ایرنا، باردیگر تکلیف شرعی و احساس مسئولیت ملی مردم شهید پرور ابدانان را به خیابان ها کشاند ،قشرهای مختلف مردم اعم از شهری و روستایی،مردو زن،دانشجو و دانش آموز با همراه داشتن متن ها و پارچه نوشت هایی با مضمون تنفر از ظالمان جهان در خیابان های اصلی شهر حاضر شده و یوم الله سیزده آبان، سالروز تبعیدحضرت امام ره، روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی امریکارا گرامی داشتند.
راهپیمایان با حرکت بسوی میدان ولیعصر(عج) وسردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، دست خدا بر سرما است خامنه ای رهبرما است، مرگ بر آل سعود کافر و در بهارآزادی جای شهدا خالی با حمایت از ارمان های مقدس حضرت امام ره و شهیدان سر بلند انقلاب اسلامی تنفر خودرا از استکبار جهانی اعلام کردند.
در این راهپیمایی که با حضور قشرهای مختلف مردم برگزار شد، فرماندار آبدانان گفت: نگاه تاریخی به عملکرد مسئولان دولت امریکا این واقعیت را اثبات میکند که این دولت با حضور و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خویش به شدت مخالف است.
مجیدعسگری حضور مردم در عرصه های گوناگون انقلاب اسلامی را سر نوشت ساز و قابل تقدیر دانست و افزود: سپاه پاسداران یکی از مقتدرترین نهادهای انقلابی است که پاسداری و حفاظت از دست آوردهای نظام جمهوری اسلامی در کنار سایر نهادهای حاکمیتی بر عهده ان است.
وی با تقدیر از مشارکت مردم در راهپیمایی یوم الله سیزده آبان سالروز تبعید امام راحل، روز دانش آموزوتسخیر لانه جاسوسی امریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام ره افزود:خون پاک دانش اموزان شهید سال 56 و تداوم ان توسط شهیدان دفاع مقدس انقلاب اسلامی ایران را به یک الگوی سازنده در عرصه عالم تبدیل کرده است.
در پایان این راهپیمایی قطعنامه ای در 9 بند مبنی در اطاعت از رهبری عزیز نظام، مبارزه پیگیر با امریکا، حمایت از نهادسپاه پاسداران، عدم سازش و مذاکره با امریکای متجاوز، ادامه اقتصادمقاومتی قرائت و مورد تایید مردم قرارگرفت.
خبرگار:سیدحرمت الله موسو ی مقدم **انتشار دهنده: شهریارحیدری فر
7174/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.