به گزارش ایرنا، در متن پیام پیام گودرز امیری که نسخه ای از آن روز شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: 13 آبان روز اعلام پایداری و اتحاد ملت سلحشور ایران در برابر شیطان بزرگ آمریکا و نقطه پیوند برگ های زرین تاریخ آزادی ملت ایران است که نشان می دهد تمامی قدرت های شیطانی از درون پوچ و پوشالی هستند.
در بخش دیگری از پیام امیری آمده است:13 آبان روز تقابل انسانیت و آزادگی در برابر خصلت های ذاتی مستکبران و استعمارگرانی است که در اندیشه سیاه خود به ظلم و بی عدالتی رنگ و لعاب داده اند تا اذهان عمومی جهان را فریب دهند اما دریغ که مردم آزاده دنیا فریب این مکرها را نخواهند خورد.
بخش بعدی پیام سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری می افزاید: تسخیر لانه جاسوسی از حرکت های مهم و ارزشی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بوده است که از طرفی شکست آمریکا و از سویی فریاد آزادیخواهی مردم همیشه سرافراز ایران را به گوش جهانیان رساند.
در بخش پایانی این پیام آمده است : از ملت استکبارستیز و همیشه در صحنه چهارمحال و بختیاری، اقشار،اصناف و مردم دعوت می شود تا با حضور انقلابی، گسترده، متحد و حماسی خود در تظاهرات ضد استکباری یوم الله 13 آبان ضمن نمایش خشم و نفرت انقلابی علیه استکبار جهانی بر مواضع اصولی خود و آرمان های شهدا و امام شهیدان مهر تأیید دوباره بزنند.
به گزارش ایرنا، راهپیمایی روز سیزدهم ابانماه در 134نقطه چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
دریافت کننده:وحید رئیسی دهکردی** انتشار دهنده : محمود رئیسی
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.