منصور مرادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اظهارات ترامپ و تروریست خواندن ملت ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه یک نهاد مردمی و انقلابی است که حافظ انقلاب و مرزهای کشور است که توانسته توطئه های دشمن را خنثی و مانع از دستیابی آنها به اهداف شان در خصوص ایران اسلامی شود.
وی ادامه داد: ترامپ از زمان پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با سخنان سخیفانه و سیاست های غلط و نسنجیده خود و دخالت های بی مورد در همه زمینه ها، به جهانیان ثابت کرد با سیاست بیگانه است و قصد ایجاد آشوب و فتنه در جهان دارد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: سیاست های غلط آمریکا در خصوص برجام و تهدید به خروج از این تعهد بین المللی نه تنها کوچکترین خدشه ای به اعتبار ایران وارد نمی کند بلکه حقانیت ایران را به اثبات رسانید و همگان به این نتیجه رسیدند آمریکا غیرقابل اعتماد و فقط بدنبال منافع خود است.
مرادی تاکید کرد: برجام یک سند بین المللی و همه جانبه است و اینکه دولتمردان آمریکا تصور می کنند برجام یک طرفه است و هر زمان که بخواهند می توانند از آن خارج شوند، اشتباه بزرگی است که باعث منزوی شدن هر چه بیشتر آنها می شود.
وی یادآور شد: انقلاب اسلامی در 39 سال از عمر با برکت خود با تحریم ها و فشارهای آمریکا و همدستانش روبرو بود و اکنون حتی با خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم های بیشتر نیز توانایی اداره خود و خروج از شرایط را دارد.
وی ملت ایران را ملتی آزاده و مخالف تروریست معرفی کرد و گفت: ملت ایران در طول تاریخ نشان داده با قتل، کشتار و ترور مخالف و بدنبال عدالت و آزادی است و هیچ وقت ظلم و ستم دشمنان را قبول نمی کنند بنابراین اگر کسی بخواهد با زور این ملت را تهدید کند، شکست سنگینی خواهد خورد.
به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا جمعه شب با وجود اینکه آژانس بین المللی انرژی اتمی تاکنون هشت بار پایبندی ایران به برجام را اعلام و تایید کرده است با اعلام راهبرد جدید واشنگتن در برابر تهران، پایبندی ایران به توافق هسته ای را تایید نکرد و برغم تلاش های جامعه جهانی بویژه اروپا از تایید آن امتناع کرد.
این رویکرد جدید ترامپ با اعتراض شدید بسیاری از کشورها، نهادها و مقامات بین المللی و محافل سیاسی مواجه شده است.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی بیش از 52 هزار نفر در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.
خبرنگار: فرزاد آداک ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7354/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.